تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان در تهران و کرج با قیمت مناسب

پیش از هر چیز دیگری یعنی جدا از بحث زیبایی های ساختمان، باید ایمنی ساختمان را تضمین کرد. در واقع باید همان جمله معروف را در نظر گرفت که اول ایمنی بعد کار. البته این مسائل که قصد صحبت کردن در مورد آن را داریم مربوط به بعد از انجام کار نماسازی ساختمان می باشد. منظور از ایمنی نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان است. البته در صورتی که نمای ساختمان شما از جنس سرامیک باشد. در هر صورت پیچ و مهره کردن نمای ساختمان کاری ضروری خواهد بود. با هر جنس و متریالی که باشد.

با این کار شما ایمنی نمای ساختمان خود را نسبت به ریزش سنگ‌ ها افزایش خواهید برد. موضوعی که بیشتر از نظافت نمای ساختمان اهمیت فوق العاده بالایی دارد. اهمیت بالا از نظر حفظ سلامت عابرین پیاده‌ در حال عبور و مرور در مقابل ساختمان شما. در واقع شما با این کار قبل از هرچیز دیگری از جان عابرین محافظت خواهید کرد.

بهترین روش پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان

سرامیک یکی از سنگ های پر استفاده در نمای ساختمان هاست. دلیل این انتخاب قیمت پایین تر سرامیک به نسبت سنگ سرامیک است. البته از نظر وزن نیز عملکرد سرامیک بهتر می باشد. برای همین در بسیاری از ساختمان های کرج و تهران از سرامیک برای پوشش نما استفاده می کنند. اما این استفاده از سرامیک در نمای ساختمان دارای محدودیت ها و یا معایبی نیز می باشد که باید آن ها را نیز در نظر داشت.

اصلی ترین و مهم ترین مشکلی که در استفاده از سرامیک در نما وجود دارد این است که ضخامت سرامیک کمتر از دیگر سنگ ها همچون گرانیت است. همین ضخامت کمتر باعث می شود که امکان دریل کاری بر روی نمای سرامیکی ساختمان بسیار کمتر شود. برای همین باید از روش های دیگری برای سوراخکاری سرامیک استفاده شود.

پیچ و رولپلاک سرامیک

با بهترین روش پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان، پیچ ها در نقطه ثقل و اتصال سنگ ها به دیوار زده می شود. با این کار تمامی سرامیک ها استحکام بسیار خوبی را پیدا می کنند. همین کار باعث می شود شما بتوانید ضمن حفظ زیبایی سرامیک، پیچ و مهره ها را نیز به سرامیک بزنید.

پیچ و رولپلاک سرامیک نما با طناب

پیچ و مهره کردن نمای سرامیکی با استفاده از طناب راپل، یک روش معمول در کارهایی همچون کوه‌نوردی نیست. این کار معمولاً برای اتصال سرامیک های ساختمان به دیوار استفاده می شود. طنابی که استاد کار برای ایمنی، در حین انجام کار از آن استفاده می‌کند. از ان طناب برای آویزان شدن استاد مار از بالای ساختمان به پایین استفاده می شود. یکی از بزگترین و شاید اصلی ترین ویژگی که استفاده از طناب راپل دارد این است که نیازی به داربست نیست.

در واقع زمانی که از طناب راپل برای پیچ و رولپلاک سرامیک استفاده می کنید، می توانید به راحتی کار را شروع کنید. این روش خیلی وقت است که دیگر به یک روش جامع و همه گیر تبدیل شده است. برای همین هم کار را سریع تر آغاز می کنید و هم انرژی کمتری از شما مصرف خواهد شد. همین موضوع باعث کمتر شدن هزینه ها هم برای کارفرما و هم برای تیم انجام دهنده کار خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید بهترین عملکرد را  از تیم نماکار ببینید باید با طناب انجام شود.

نحوه سوراخکاری سرامیک

قبل از اجرای پیچ و مهره نمای ساختمان و یا پیچ و رولپلاک، می بایست یک سری از اقدامات اولیه انجام شود. یکی از این کارها مربوط به ایجاد یک سوراخ مناسب در دیوار است که سبب استحکام هرچه بیشتر پیچ شود. در صورت ایجاد یک سوراخ مناسب، پیچ نیز به شکل بسیار بهتری به دیوار چسبیده و سبب بهبود وضعیت آن در دیوار می شود. این سوراخ توسط یک دریل در دیوار ایجاد شده که عمق آن باید به طور دقیق محاسبه شود.

برای همین نحوه دریل کاری برای پیچ و رولپلاک سرامیک بسیار اهمیت ویژه ای دارد. که در ادامه آن را خواهیم گفت. سوراخی که در دیوار ایجاد می شود باید با در نظر گرفتن شرایط ساختمان و سیمان پشت سنگ باشد. حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که برای همه ساختمان ها نمی توان لزوما از یک سوراخ با عمق زیاد استفاده کرد. این سوراخ باید به گونه ای باشد که از سیمان پشت سنگ خارج نشود. در غیر این صورت پیچ از سیمان بیرون زده و استحکام آن به شدت کاهش می یابد.

دلیل پیچ کردن سنگ نما چیست؟

پیچ و رولپلاک سرامیک آپارتمان یکی از مراحل مهم در ایمنی ساختمان است که دلایل متعددی دارد. دلایلی که هر کدام از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برای همین اگر می خواهید ساختمان را از هرگونه اتفاقی ایزوله کنید، باید پیچ و مهره کردن سنگ نما را انجام دهید. زمانی که شما با دلایلی اصلی این کار آشنا شوید، بهتر می توانید روند کار را درک کنید. ما در اینجا به برخی از دلایل پیچ کردن سرامیک نما اشاره و سپس توضحیاتی مختصر ارائه خواهیم کرد.

  • استحکام و پایداری
  • پیشگیری از رفتن به حالت ترکیدگی
  • جلوگیری از ریزش دیگر سنگ ها
  • تقویت اتصال بین سرامیک ها
  • پیشگیری از ورود آب

همان طور که می دانید، پیچ کردن سرامیک نما باعث افزایش استحکام و پایداری نمای بیرونی ساختمان می‌ شود. این عمل باعث محکم شدن سرامیک نما به ساختمان شده و مانع لغزش سرامیک ها خواهد شد. دلیل پیچ و رولپلاک سرامیک، جلوگیری از رفتن به حالت ترکیدگی (cracking) در نقاط مختلف سنگ نما می باشد، که می‌تواند از زیبایی و استحکام سنگ نما آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید: شستشوی شیشه نمای ساختمان و نماشویی پنجره با طناب بدون داربست

در صورت عدم استفاده از پیچ، سرامیک ها ممکن است شبیه یک توده شوند. با این وجود حتی امکان حرکت و لغزش آنها وجود داشته باشد. همچنین اتصال محکم پیچ ها، می‌تواند از ورود آب به بین شکاف‌ های بین سرامیک ها در ساختمان جلوگیری کند.

پیچ و رولپلاک نما سرامیک

نجوه سوراخکاری سرامیک

سوراخکاری در سرامیک، به دلیل حساسیت های فیزیکی و ساختاری که دارد، حساس تر است. برای این کار باید از دستورالعمل خاصی پیروی کرد. دستورالعمل سوراخکاری سرامیک مطابق مراحل زیر می باشد.

اقدام اول: انتخاب مته ایده آل سرامیک

اولین کارهای قبل از پیچ و رولپلاک سرامیک به کار باید مته‌ ای مناسب برای سوراخکاری سرامیک را انتخاب کنید. مته باید برای مواد سخت و شکننده مانند سرامیک مناسب باشد. مته‌ های کاربید تنگستن یا الماس برای این کار معمولاً بهترین انتخاب هستند.

قدم دوم: استفاده از خنک‌ کننده

یکی از معضلاتی که در هنگام استفاده از دریل کاری سرامیک به وجود خواهد آمد، گرمازدگی سرامیک است. جلوگیری از گرمازدگی سرامیک، معمولاً خنک‌ کننده مانند آب یا گریس بر روی نقطه سوراخکاری اعمال می‌ شود. این کار به جلوگیری از خشک شدن و خراب شدن مته کمک می‌ کند. حتما این مرحله باید انجام شود. در غیر این صورت خسارات زیادی به سرامیک وارد خواهد شد.

قدم سوم: استفاده از سرعت مناسب

سرعت چرخش مته باید به گونه‌ ای باشد که کمی کند باشد تا سرامیک خراب نشود. همچنین، فشار زیاد از حد به مته نیاز نیست. سوراخکاری سریع و با فشار زیاد ممکن است به خرابی سرامیک منجر شود. برای همین سعی کنید دقت بیشتری در هنگام استفاده از مته داشته باشید. سرعت بالا ریسک کار را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

قدم چهارم: زعایت نکات ایمنی و اصول سوراخکاری

سطح سرامیک باید محکم نگه داشته شود تا جلوی لغزش مته گرفته شود. می‌ توانید از یک چسب چندمنظوره برای نگه‌ داشتن سرامیک استفاده کنید. در هنگام سوراخکاری سرامیک، از ایمنی‌ های اولیه پیچ و رولپلاک سرامیک مانند عینک ایمنی و دستکش استفاده کنید. تا از هر گونه خطراتی جلوگیری شود. همچنین پیشنهاد می‌شود قبل از شروع به سوراخکاری، محل سوراخ را با یک خطکش یا نشانگر مناسب نشان بزنید. تا سوراخ به دقت و به موقع انجام شود.

در صورتی که مته گرم شده یا سوراخکاری دشواری پیدا کرد، توقف کنید و به مته و سرامیک فرصت دهید خنک شوند. این کار از آسیب به مته و سرامیک جلوگیری می‌کند. همیشه مطمئن شوید که از ابزارها و تکنیک‌ های مناسب برای سوراخکاری سرامیک استفاده کنید تا از خرابی یا ترکیدگی سرامیک جلوگیری شود.

قیمت پیچ و رولپلاک سرامیک نما

تعیین کردن قیمت انجام پیچ و رولپلاک سرامیک آپارتمان، یکی از مهمترین بخش های انجام کار است. برای همین هر کارفرمایی ترجیح می دهد که قبل از انجام کار قیمت کار را استعلام کند. جهت تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، قبل ار انحام کار به شما اطلاع داده می شود. برای همین شما می توانید پیش از شروع کار از وضعیت انجام کار، یعنی زمان شروع به کار، قیمت و اقدامات لازم مطلع شوید. اما باید بدانید که برای برآورد هزینه پیچ و مهره نمای آپارتمان ما یک سری عوامل و فاکتورها را در نظر خواهیم گرفت. در ادامه این عوامل را بررسی خواهیم کرد.

نمونه کار پیچ و رولپلاک سرامیک

برای برآورد این هزینه ها باید بدانید که ما عواملی را در نظر بگیریم که قیمت را تعیین می کند. این عوامل شامل متراژ نمای ساختمان مورد نظر، تعداد طبقات ساختمان و غیره می باشد. برای همین تا حدودی خود شما نیز می توانید این برآورد هزینه را انجام دهید.

شما عزیزان برای استعلام قیمت و ثبت سفارش پیچ و رولپلاک نمای سرامیک ساختمان با شماره 09125252353 تماس بگیرید. کفسابی و نماشویی تهران در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)