تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

کفسابی پارکینگ و سنگسابی سنگ کف انواع پارکینگ ها

هر آپارتمان از بخش های مختلفی تشکیل می شود. بخش های مختلفی همچون راهرو، لابی، پارکینگ، نمای بیرونی ساختمان و غیره. زیبایی و نظافت هر کدام از این قسمت ها، دارای اهمیت خاص خود هستند و نمی توان صرفا به یک یا بعضی از آن ها اهمیت داد. باید تمامی این موارد را در نظر گرفت. یکی از قسمتهایی که شاید نظافت آن، در ذهن شما دارای اهمیت کمتری باشد پارکینگ است. برای همین شاید از کفسابی پارکینگ غافل شوید اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. پارکینگ یک آپارتمان بیشتر از هر قسمت دیگری در معرض آلودگی ها قرار دارد. از دود و آلودگی شهر گرفته تا ریختن روغن و دیگر مواد ماشین ها بر روی کفه آن. برای همین بیشتر از هر قسمت دیگر ساختمان آلوده خواهد شد. لکه هایی که بر روی کفه این قسمت از ساختمان می نشیند، باید در سریع ترین زمان پاک شود. زیرا در صورتی که در زمان مناسب و به موقع این کار انجام نشود شاید دیگر نتوان آن را به طور کامل پاک کرد. کفسابی پارکینگ

کف سابی پارکینگ چیست؟

در حالت کلی کف سابی یعنی ساییدن سطح مورد نظر و تمیز کردن آن سطح از هر گونه آلودگی و نیز برق کردن آن. این سطح می تواند سنگ نمای ساختمان باشد و یا سرامیک و موزاییک کف پارکینگ. برای همین پارکینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید سطح آن از هر جنسی که هست کفسابی شود. کفسابی پارکینگ یکی از کارهایی است که در ساختمان های به ویژه با تعداد جمعیت بالا باید حتما انجام شود. نوع و میزان کفسابی پارکینگ بر اساس میزان آلودگی و تردد ماشین های موجود در آپارتمان انجام می شود. زیرا به تعداد هر ماشینی که در آپارتمان وجود داشته باشد میزان آلودگی نیز قاعدتا بالا می رود. بنابراین اگر یک آپارتمان میزان آلودگی بالایی داشته باشد باید میزان کفسابی نیز قوی تر باشد.

اهمیت نظافت پارکینگ آپارتمان

پارکینگ یک آپارتمان درست مانند یک حیاط در معرض دید عموم قرار می گیرد. برای همین در صورتی که نسبت به نظافت کف آن غافل شوید دیگر آن زیبایی و شادابی را پیدا نمی کنید. وقتی که یک پارکینگ تمیز باشد کل ساختمان تحت شعاع آن قرار خواهد گرفت. حس سوار شدن ماشین در یک محیط تمیز و زیبا به ذهن شما القا خواهد شد و مطمئنا از آپارتمان نیز لذت خواهید برد. تصور کنید شما در یک محیط آلوده و کثیف ماشین خود را پارک کنید. زمانی که سوار و یا پیاده می شوید به تنها چیزی که فکر می کنید رفتن از آن محل است. حالا اگر آن مکان آپارتمان شما باشد و بوی نامطبوعی نیز داشته باشد چه احساسی خواهید داشت. دیگر راه فراری نیست! هر روز باید این روال را طی کنید. برای همین همان طور که کفسابی راهرو و یا کفسابی نمای ساختمان لازم است، کفسابی پارکینگ نیز اهمیت خاص خود را دارد. بیشتر بخوانید: کفسابی میز کانتر و قیمت لکه بری و براق کردن و نانو میز کانتر

هرچند وقت یکبار باید کف سابی پارکینگ انجام شود؟

این سوال یکی از مهمترین سوالاتی است که در این زمینه وجود دارد. پاسخ به این سوال از دو راه ممکن خواهد بود. راه اول این است که صاحب و ساکنین آپارتمان، خود به این موضوع پی خواهند برد که چه زمانی پارکینگ به کفسابی احتیاج خواهد داشت. ظاهر و آلودگی های موجود در پارکینگ یک معیار عالی است. کفسابی پارکینگ تهران   معیار دیگر برای تعیین نیاز کفسابی پارکینگ این است که شما قاعدتا یک زمان خاصی را با توجه به شرایط ساختمان در نظر بگیرید. این معیار یعنی نوع کف پارکینگ، میزان آلودگی شهری و میزان آلودگی داخل ساختمان که ناشی از تعداد ماشین هاست و موارد دیگر را در نظر بگیرید. در این صورت هر بار بعد از گذشت زمان خاصی کفاسبی پارکینگ را انجام دهید.

مزایا و ویژگی های کف سابی پارکینگ

تا اینجا با کف سابی قسمت های مختلف به ویژه کف سابی پارکینگ ساختمان آشنا شدید. اما باید بدانید که کف سابی صرفا منحصر به زیبایی نمی شود. در بسیاری از موارد لایه های ضخیمی از آلودگی و مواد خاصی بر روی سطح پارکینگ وجود دارد که سبب آسیب به کفه آن می شود. به طور مثال اگر کفه پارکینگ شما از گرانیت باشد این آلودگی ها می تواند خسارات زیادی را به گرانیت وارد کند. در اینجا دیگر تنها مسئله زیبایی وجود ندارد. در حالت کلی مزایای کفسابی پارکینگ شامل موارد زیر می باشد.
  • افزایش شفافیت و براق شدن سطح پارکینگ
  • برداشتن لایه های آلودگی و نمود پیدا کردن کفه پارکنیگ
  • جلوگیری از بیشتر شدن ضخامت لایه های آلوده
  • افزایش مقاومت و استحکام سنگ ها
  • افزایش طول عمر سنگ موجود در کفه پارکینگ
به طور کلی زمانی که کفسابی پارکینگ را انجام می دهید می توانید بخش پارکینگ ساختمان را درست مانند روز اول کنید. هم از نظر استحکام و دوام سنگ ها و هم از نظر زیبایی پارکینگ، این کار بسیار اهمیت بالایی دارد.

نحوه انجام کف سابی پارکینگ آپارتمان

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که این کار چگونه انجام می شود. یعنی چگونگی کفسابی پارکینگ آپارتمان. همان طور که گفته شد نحوه انجام این کف سابی بستگی به شرایط خاص ساختمان دارد.ممکن است ساختمان شما نیاز به نماشویی داشته باشد جهت استعلام قیمت نماشویی این مقاله می تواند کمک کند. شرایط ساختمان کاملا تعیین کننده این موضوع خواهد بود. به این صورت که اگر میزان آلودگی بالا باشد باید از دستگاه های قدرتمند استفاده شود و یا انجام کف سابی با شدت و تمرکز بالاتری صورت بگیرد. علاوه بر این باید در نظر داشت که کفسابی ساختمان با دو دستگاه مختلف انجام می‌شود. یک دستگاه بزرگ و یک دستگاه کوچک که هر کدام با برق‌های جداگانه کار می کنند. دستگاه بزرگ کفسابی پارکینگ با برق سه فاز و دستگاه کوچک با برق تک فاز کار می‌کنداینکه از کدام دستگاه استفاده شود بستگی به شرایط ساختمان دارد اگر ساختمان شما دارای برق سه فاز باشد از دستگاه سه فاز و اگر ساختمان شما به برق سه فاز مجهز نباشد مجبور به استفاده از دستگاه تک فاز هستیم. کفسابی پارکینگ در تهران درست مانند نام این دستگاه‌ها میزان قدرت این دستگاه‌ها نیز متفاوت استدستگاهی که از برق سه فاز استفاده می‌کند قاعدتاً دارای توان و قدرت بیشتری است پس به ویژه برای ساختمان‌هایی که میزان آلودگی آنها بیشتر بوده استفاده از دستگاه سه فاز بهتر است. اما در ساختمان‌هایی که برق سه فاز ندارند و میزان آلودگی پارکینگ زیاد است استفاده از دستگاه تک فاز زمان بیشتری را می‌طلبد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از دستگاه تک فاز کیفیت کار را پایین نخواهد آورد و صرفا زمان انجام کار را بیشتر خواهد کرد. در مجموع با زحمت بیشتر خروجی کار یکسان خواهد بود.

بهترین روش سنگ سابی کف پارکینگ

حتما شما هم مانند هر کس دیگری در ابتدا به دنبال بهترین روش کفسابی پارکینگ ساختمان هستید. اما باید گفت که نمی توان یک نسخه را برای همه پیچید و همان طور که پیش ار نیز بارها گفته شد، ابتدا باید شرایط ساختمان را در نظر گرفت. برای همین بهترین روش در صورت قابلیت اجرا، استفاده از دستگاه سه فاز و مخصوص سنگ سابی کف پارکینگ است. اما این کار بسته به تجهیزات داخلی ساختمان خواهد بود. استفاده از دستگاه سه فاز برای سنگ سابی کف ساختمان هم سرعت کار را بالاتر می برد و هم کفاسبی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. در نتیجه اگر به دنبال یک روش فوق العاده برای کفسابی هستید ابتدا ساختمان را بررسی کنید.

سنگ سابی کف انواع پارکینگ ها

امروز کفه هر پارکینگ ساختمانی از یک سنگ خاص ساخته شده است. می‌تواند از جنس سنگ گرانیت باشد و یا سرامیک. در هر صورت و با هر جنس کفه پارکینگی، شما نیاز به اجرای کفسابی خواهید داشت. اما در این میان نوع کفسابی و نحوه اجرای آن کاملاً متفاوت است. اگر جنس کفه پارکینگ ساختمان شما از سنگ‌های گران قیمت باشد قاعدتاً باید با ظرافت خاصی کفسابی پارکینگ انجام شود. بیشتر بخوانید: کفسابی پله و پاگرد، راهرو و لابی آپارتمان برای کفسابی یا سنگ سابی کف پارکینگ، باید در ابتدا و قبل از هر چیز میزان آلودگی موجود بر روی سطح مشخص شود، اگر این آلودگی زیاد باشد باید ابتدا از دستگاه‌های خاصی برای تمیز کردن آن استفاده شود. حتی در برخی از موارد به ناچار باید یک لایه نازک از سطح کفه پارکینگ برداشته شود. اما در هر صورت این سطح از هر جنس و نوعی که باشد قابلیت سنگ سابی و یا کف سابی آن وجود دارد. کفسابی پارکینگ ارزان

قیمت سنگ سابی پارکینگ ساختمان

قبل از انجام هر کاری یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی در این کار دارد، قیمت کفسابی پارکینگ است. چیزی که باید قبل از انجام هر کاری تعیین شود. اما برای این کار باید گفت که قیمت انجام کفسابی در پارکینگ ساختمان بستگی به عوامل زیادی دارد. همانطور که گفته شد اگر ساختمان شما دارای برق تک فاز باشد از دستگاه تک فاز و اگر برق سه فاز داشته باشد باید از دستگاه سه فاز استفاده شود. برای همین این مورد یکی از تعیین کننده های اصلی است. مسئله دیگری که قیمت سنگ سابی پارکینگ ساختمان را تعیین می‌کند میزان آلودگی موجود در کفه ساختمان و نیز جنس کفه پارکینگ است. اگر کفه پارکینگ مورد نظر شما از جنس گرانیت و یا سنگ‌های گران قیمت باشد، قاعدتاً حساسیت کار نیز به همان اندازه بالاتر می‌رود. این مسئله باعث می‌شود که کسروی پارکینگ ساختمان با ظرافت بیشتری انجام شود و این قیمت کفسابی را نیز افزایش می‌دهد. البته دیگر موارد نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار خواهند بود و قبل از انجام هر کاری آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)