تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

شستشوی شیشه نمای ساختمان و نماشویی پنجره با طناب بدون داربست

بر اساس سلیقه و هر حالتی که مد نظر دارید بسازید. برای همین هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. برای همین نماها را بر اساس حالت‌های مختلفی می‌سازند. یکی از این نماها نمای شیشه‌ای است که شیشه، یک بخش از ساختمان و یا تمام آن را تشکیل می‌دهد. اما شیشه نیز مانند دیگر مصالح ساختمانی همچون سنگ، آجر و غیره، نیاز به نظافت دارد. شستشوی شیشه نمای ساختمان بر خلاف دیگر نماهای ساختمان نیاز به شستشوی بیشتری دارد.

یک نمای شیشه ای به دلیل نوع ساختاری که دارد نیاز به شستشوی بیشتری نیز دارد. در واقع نمایش بیشتر از هر نمای دیگری زودتر کثیف می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که اگر نمای ساختمان شما شیشه‌ای باشد باید زمان و هزینه بیشتری صرف نظافت آن کنید. بنابراین اگر نمای ساختمان شما شیشه‌ای بوده و در مورد شستشوی شیشه نمای ساختمان اطلاعات کافی ندارید تا پایان همراه ما باشید.

نماشویی شیشه ساختمان

ضرورت نظافت شیشه های نما ساختمان

به طور کلی زیبایی نما و اجرای آن به دلیل زیبایی هر چه بیشتر ساختمان در خارج از ساختمان است. بنابراین با اجرای یک نمای شیشه ای می خواهید زیبایی هر چه بیشتری را به ساختمان خود دهید. در این میان اگر این شیشه ها کثیف شوند نیاز به شستشوی شیشه نمای ساختمان وجود خواهد داشت. اما چرا این شستشو اهمیت دارد؟

شما یک ماشین مدل بالا و زیبا را تصور کنید که بسیاری از افراد آن را دوست دارند. اما این ماشین دارای شیشه های کثیف است. در این صورت شاید تمام زیبایی این ماشین تحت تاثیر آلودگی های موجود بر روی شیشه ماشین باشد. نمای یک ساختمان نیز به همین گونه است. با شستشوی شیشه نمای ساختمان شما می توانید به راحتی زیبایی ساختمان خود را برگردانید. شیشه ها بیشتر از هر سطح دیگری گرد و غبار را به خود جذب می کنند و این موضوع باعث می شود که از نماهای دیگر بیشتر کثیف شوند.

این نقطه ضعف نمای شیشه ای باعث می شود که میزان هزینه و زمان بیشتری صرف شستشوی شیشه نمای ساختمان شود. در نتیجه شما باید اهمیت بیشتری به نمای ساختمان شیشه‌ای خود بدهید. در این صورت زیبایی نمای ساختمان شما همیشه حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نظافت نمای ساختمان و استعلام قیمت شستشوی نما با طناب

نماشویی پنجره های ساختمان

اگر ساختمان شما دارای یک یا دو طبقه است دسترسی به پنجره‌ ها نیز راحت‌ تر خواهد بود. اما برای ساختمان‌ ها و آپارتمان‌ هایی که دارای چندین طبقه هستند دسترسی به این پنجره ها آسان نخواهد بود. اینجاست که نیاز به یک تیم حرفه‌ای برای نماشویی پنجره‌های ساختمان وجود خواهد داشت. در این حالت با استفاده از یک روش مدرن و جدید و نیز به کارگیری یک تیم با تجربه ساختمان شما با هر تعداد طبقه ای تمیز خواهد شد.

یکی از ویژگی هایی که تیم ما دارد این است که ساختمان شما با هر شرایط و تعداد طبقه و پنجره ای که باشد قابلیت انجام دادن را دارد. نحوه انجام این نظافت نیز در ادامه گفته می شود. بنابراین اصلاً نگران نحوه انجام شستشوی شیشه نمای ساختمان نباشید.

نحوه انجام نظافت نمای شیشه ای

این سوال در دو حالت مختلف پاسخ داده می‌شود. سوال اول اینکه نحوه اجرای این نظافت چگونه است. سوال دیگر این که طریقه شستشوی شیشه نمای ساختمان به چه شکل خواهد بود. نحوه اجرا و نحوه شستشو دو سوال مهمی هستند که شاید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. پاسخ به این دو سوال را به طور کامل در ادامه بررسی خواهیم کرد.

نحوه اجرای نظافت نما شیشه ای ساختمان

در گذشته و با استفاده از روش داربست هم زمان بیشتری صرف آن می‌شد و هم هزینه بیشتری را در بر می‌گرفت. البته استفاده از این روش خطرات خاص خود را نیز برای استادکار داشت. خوشبختانه نحوه اجرای نظافت نمای شیشه‌ ای ساختمان امروزه به بهترین حالت می باشد. یعنی بدون استفاده از داربست و روش های سنتی. این روش بهترین روش شستشوی شیشه نمای ساختمان با طناب راپل است.

یکی از ویژگی‌ هایی که این روش دارد این است که تعداد طبقات ساختمان با شرایط آن اهمیتی ندارد. فردی که می‌خواهد شیشه‌ ها را تمیز کند از بالای ساختمان با طناب را به پایین آویزان شده و شیشه ها را به راحتی تمیز می کند. روشی که هم خطرات کمتری دارد و هم سریع تر نیز اجرا می شود.

شستشوی پنجره ساختمان

نحوه شستشوی نمای شیشه ای ساختمان

سوال دیگر این این است که نحوه شستشوی نمای شیشه ساختمان به چه شکل است. به این صورت که جدا از بحث نحوه اجرا اینکه با داربست اجرا شود و یا بدون داربست، شیشه‌ها چگونه تمیز می‌شوند. پاسخ این سوال بستگی به شرایط شیشه های ساختمان دارد. اگر محلی که ساختمان در آن قرار دارد دارای آلودگی محیطی زیادی باشد و میزان آلودگی موجود بر روی سطح شیشه‌ها زیاد باشد، نوع نظافت نیز تغییر می کند. در این صورت ابتدا باید با استفاده از دستگاه واتر جت، آلودگی‌ هایی که دارای شدت زیادی هستند را برطرف کنیم. در واقع این آلودگی ها، آلودگی‌هایی هستند که با استفاده از ابر و تی برطرف نمی‌ شوند. پس از این که این آلودگی ها که معمولا ضخامت زیادی نیز دارند برطرف شد برای شستشوی شیشه نمای ساختمان با ابر و تی اقدام می شود.

به طور کلی استفاده از ابر و تی برای نظافت نمای شیشه ای در دستور کار قرار می گیرد. اما لکه‌ هایی که بر روی یک سطح شیشه‌ ای ایجاد می‌شود می‌تواند به دلیل ماندگاری زیاد دارای مقاومت بالایی در برابر پاک کردن باشد. برای همین ممکن است از دستگاه واتر جت گرفته تا الکل همگی در این میان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: کفسابی میز کانتر و قیمت لکه بری و براق کردن و نانو میز کانتر

ایمنی بالا عدم آسیب به شیشه حین نظافت نمای شیشه ای

یکی از مسائلی که در این میان وجود دارد این است که میزان ایمنی و اسیب به شیشه ها در حین شستشوی شیشه نمای ساختمان چقدر است؟ آیا این امکان وجود دارد که درحین نظافت آسیب به شیشه ها وارد شود؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده و کوتاه است. خیر به هیچ وجه! تیم حرفه ای شستشوی شیشه نمای ساختمان ما با تجربه ای درخشان و بدون سابقه دریافت نارضایتی از کارفرما این موضوع را به طور کامل در نظر می گیرد. برای همین اگر شما دارای نگرانی نسبت به این موضوع یعنی آسیب به شیشه ها و یا شکسته شدن آن ها هستید اصلا نگرانی نداشته باشید. همچنین استفاده از دستگاه واتر جت به گونه ای خواهد بود که فشار بالای آن آسیبی به شیشه ها وارد نکند. فشار دستگاه واتر جت بسته به نوع شیشه به کار برده شده تنظیم می شود.

نماشویی پنجره ساختمان

زمان مناسب برای نظافت نمای شیشه ای

یکی از سوالاتی که در ذهن شما شکل خواهد گرفت این است که هر چند وقت یک بار نظافت نمای شیشه‌ ای را انجام دهیم. همان طور که بارها نیز قبلاً گفته شده، نظافت نمای یک ساختمان مدت زمان خاصی ندارد و بستگی به نوع ساختمان و نمای آن دارد. اگر به ساختمان خود نگاه می کنید و از نظافت و ظاهر آن راضی نیستید تنها کاری که باید کنید اطلاع بهترین تیم شستشوی شیشه نمای ساختمان است. ساختمان شما با هر شرایط و حالتی که باشد با جدیدترین روش های ممکن کار نظافت آن را انجام می دهیم.

به طور کلی این نظافت بستگی به عامل مختلف دارد که شامل عوامل زیر است

  • میزان آلودگی موجود در شهر و مکان ساختمان مورد نظر
  • نوع شیشه به کار برده شده
  • فصل و زمان
  • نوع آب و هوا

تمامی این عوامل هر کدام در میزان آلودگی و به طبع زمان بعدی شستشوی شیشه نمای ساختمان تاثیر خواهند داشت. به طور مثال اگر میزان آلودگی که در شهر و مکانی که ساختمان در آن قرار دارد زیاد باشد، شیشه ها نیز به همان اندازه کثیف تر خواهند شد. و یا مورد دیگر که فصل و زمان است، می‌تواند کاملاً تاثیرگذار باشد. در فصولی مانند فصل پاییز که میزان گرد و غبار به بالاترین حد خود می‌رسد، شیشه‌ها بسیار سریعتر از هر زمان دیگری کثیف خواهند شد.

البته نوع آب و هوا نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار است. به طور مثال میزان آلودگی در شهرهای جنوبی ایران مانند اهواز بسیار بالاست. در این گونه شهرها، زمان های زیادی از سال گرد و غبار فراوانی در سطح شهر وجود داشته و شسشتوی شیشه نمای ساختمان ها مرتبا باید انجام شود. در حالت دیگر شهرهایی وجود دارند که میزان آلودگی به پایین ترین سطح ممکن خواهد بود و نمای ساختمان در زمان طولانی کثیف خواهد شد.

بنابراین هر شهری آب و هوای خاص خود و میزان آلودگی تقریبا مشخصی دارد. شستشوی شیشه نمای ساختمان در شهر تهران اغلب هر چند ماه یک بار انجام می شود. شهری که شاید از نظر آلودگی آب و هوایی بد نباشد اما از نظر آلودگی و دود ماشین ها و کارخانجات در وضعیت مساعدی نیست.

قیمت اجرای شستشوی نمای شیشه ای

یکی دیگر از سوالاتی که از اهمیت بالایی برخوردار است تعیین میزان هزینه ها و قیمت اجرای شستشوی شیشه نمای ساختمان است که اهمیت بالایی دارد. در حالت کلی و قبل از هر چیز باید گفت که نمی توان برای همه ساختمان ها یک قیمت مشخص تعیین کرد. به طبع این قیمت و هزینه بستگی به عوامل مختلف یعنی تعداد طبقات و مساحت شیشه ها، میزان آلودگی و دیگر شرایط دارد که قبل از انجام کار به طور دقیق محسابه خواهد شد.

 

 

 

 

نظرات بسته شده است.

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)