تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

پیچ و رولپلاک تخصصی سنگ نمای ساختمان در کرج و حومه

در کشور ما ایران اغلب ساختمان‌ها دارای نمای سنگی هستند. نمایی که در عین داشتن زیبایی با مزایای خاص خود دارای دردسرها و معایب خاص خود نیز می‌باشد. یکی از کارهایی که باید حتماً برای نمای سنگی انجام شود پیچ و رولپلاک کردن نمای سنگی است.

اگر در شهر کرج زندگی می‌ کنید و نیاز به پیچ و رولپلاک  سنگ نمای ساختمان دارید، پس تا پایان همراه ما باشید. کاری که باید برای هر نمای سنگی با هر شرایط ساختمانی که باشد انجام شود. در واقع با این کار شما از حوادث و خسارات دیگر پیشگیری خواهید کرد.

جدول قیمت و نمونه کارها در این صفحه ببینید

اگر در شهر کرج زندگی می‌ کنید و نیاز به پیچ و روپلاک تخصصی سنگ نمای ساختمان دارید، پس تا پایان همراه ما باشید. کاری که باید برای هر نمای سنگی با هر شرایط ساختمانی که باشد انجام شود. در واقع با این کار شما از حوادث و خسارات دیگر پیشگیری خواهید کرد.

دلیل پیچ کردن سنگ نما در کرج؟

شما با استفاده از این کار در واقع میزان استحکام و دوام سنگ به دیوار را تضمین خواهید کرد. کاری که هر نمای سنگی با هر جنس و طرحی به آن نیاز دارد. اگر این کار انجام نشود طبیعتا هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که سنگ های نمای ساختمان دچار ریزش نشوند. در حالت کلی پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج و یا هر شهر دیگری که باشد دلایل خاص خود را دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

ضریب اطمینان و ایمنی بیشتر نمای ساختمان

قبل از هر چیز دیگری فارغ از هرگونه زیبایی برای نمای ساختمان، ایمنی نمای ساختمان از هر چیز دیگری مهم تر است. برای همین هم قبل از اجرای نمای سنگی ساختمان و هم بعد از اجرای آن باید نسبت به ایمنی آن اقدام کرد. از مسائل ایمنی قبل از اجرای نمای ساختمان که بگذریم، مواردی هست که باید بعد از اجرای نما انجام شود. یعنی پیچ رول پلاک سنگ نما آن هم به صورت کاملاً تخصصی!

با این کار شما ضریب اطمینان نمای ساختمان خود را نسبت به ریزش سنگ‌ها بالاتر خواهید برد. موضوعی که فوق العاده اهمیت بالایی داشته و سلامت عابرین پیاده‌ای که از جلوی ساختمان عبور می کنند را تضمین خواهد کرد. در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌های پیچ و رولپلاک کردن نمای سنگی آپارتمان همین موضوع است.

بیشتر بخوانید: پیچ و مهره نمای ساختمان و دریل کاری سنگ نما با دریل مخصوص

پیشگیری از ریزش دیگر سنگ ها

یکی از ویژگی های پیچ و مهره کردن نمای سنگی ساختمان این است که با این کار می توان از ریزش دیگر سنگ ها جلوگیری کرد. اما شاید این سوال به ذهنتان خطور کند که این کار چگونه ممکن است؟ پاسخ به این سوال راحت است. زمانی که یکی از سنگ های ساختمان ریزش می کند، سنگ های کنار دست آن استحکام خود را از دست داده و باعث می شود به دیوار محکم نچسبد.

شاید با گفتن این مثال شما این موضوع را بهتر درک کنید. یک دندان زمانی که می افتد، دندان های کناری خود را تحت تاثیر قرار داده و استحکام آن ها را نیز کاهش می دهد. در واقع بخش قابل توجهی از استحکام سنگ‌های یک نمای سنگی وابسته به سنگ‌های کناری آن می‌باشد.

جلوگیری از خسارت‌های بیشتر به نمای ساختمان

یکی از ویژگی‌های پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان البرز این است که از نظر اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود. به این صورت که شما با پرداخت یک هزینه اولیه برای پیچ و مهره کردن نمای ساختمان دیگر نگرانی بابت ریزش سنگ‌ها در آینده نخواهید داشت. زیرا حتی اگر یک سنگ در یک نمای سنگین دچار ریزش شود، هم باعث احتمال خسارت جانی وجود دارد و هم به خاطر همان یک سنگ باید کار تعمیر نمای سنگی ساختمان انجام شود.

در غیر این صورت نمای ساختمان شما دیگر آن جلا و زیبایی سابق خود را نخواهد داشت. در واقع شما با پیچ و مهره کردن نما خود را بیمه خواهید کرد.

نحوه انجام پیچ و مهره نمای سنگی آپارتمان

نحوه انجام پیچ و مهره نمای سنگی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد. در گذشته برای هر کاری که مربوط به نمای ساختمان می‌شد از چه از نظر نظافتی و چه از نظر ساخت و تعمیر به ناچار از داربست استفاده می‌شد. اما همه روزه از بهترین روش برای پیچ و رول پلاک کردن سنگ نمای ساختمان در کرج استفاده می‌شود. یعنی روش بدون استفاده از داربست! بدون صرف آن همه وقت و هزینه و انرژی بیشتر. خوشبختانه پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج نیز بدون داربست می‌باشد.

برای همین آپارتمان و ساختمان شما با هر تعداد طبقه و شرایطی که باشد ما بدون استفاده از داربست این کار را برای شما انجام خواهیم داد. در روش پیچ و رولپلاک کردن نما سنگی با طناب راپل فرد از بالای ساختمان به پایین آویزان شده و کار خود را انجام خواهد داد. این روش برای هر تعداد طبقه و شرایطی که باشد قابلیت اجرا کردن دارد.

البته موضوع دیگری که در این میان نقش بسیار مهمی دارد این است که نحوه پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما کرج  مختلف چگونه است. در ادامه چند سنگ پر کاربرد در نمای سنگ های ساختمانی را بررسی می کنیم.

نحوه پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی

سرامیک یکی از سنگ هایی است که در نمای برخی از ساختمان ها استفاده می شود. ارزان تر و سبک تر بودن این سنگ باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر استفاده از سرامیک در نمای ساختمان خود باشند. اما استفاده از سرامیک در نمای ساختمان خود دارای شرایط خاص خود است که باعث ایجاد محدودیت هایی در پیچ و مهره کردن می شود.

مشکل اصلی استفاده از سرامیک در نما این است که سرامیک دارای ضخامت کمی بوده و نمی توان بر روی آن دریل کاری کرد. برای همین باید از روش دیگری برای این کار استفاده کرد. در این روش پیچ ها در نقطه ثقل و اتصال سنگ ها به دیوار زده می شود. با این کار تمامی سرامیک ها استحکام بسیار خوبی را پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: نظافت نمای ساختمان و استعلام قیمت شستشوی نما با طناب

روش پیچ و رول پلاک برای سنگ های گرانیتی

هر سنگی دارای شرایط نصب، تعمیرات و پیچ و مهره کردن خاص خود می‌باشد. سنگ گرانیتی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای پیچ و مهره کردن سنگ های گرانیتی می بایست از روش خاص خود استفاده کرد. سنگ های گرانیتی در عین داشتن جذابیت بالا زیبایی خوبی که دارد دارای دو ایراد کلی است. ایراد اول این است که دارای وزن بالایی بوده و ایراد دوم نیز ضریب جذب آب کم آن است.

در مجموع با وجود این دو ایراد سنگ‌های گرانیتی مشکل عدم چسبیدن مناسب و استحکام بالای سنگ گرانیت به دیوار وجود خواهد داشت. همین موضوع باعث می‌شود که ضریب اطمینان سنگ های گرانیتی در نمای آپارتمان کاهش پیدا کند. در نتیجه پیچ و رولپلاک پلاک کردن نمای گرانیتی مهم ترین چیزی است که باید انجام شود.

خوشبختانه یکی از ویژگی‌هایی که سنگ‌های گرانیتی دارند این است که به راحتی قابلیت پیچ و مهره کردن در هنگام استفاده به عنوان سنگ نما دارند. استحکام بالا و مقاومت بسیار خوبی که این سنگ ها دارند این است که بر اثر دریل کاری سنگ نما دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نخواهند شد. اما باید حتماً این موضوع را به خاطر داشت که بر اثر وزن سنگینی که سنگ‌های گرانیتی دارند باید از تعداد پیچ‌های بیشتری برای پیچ و مهره کردن سنگ گرانیت آنها استفاده کرد. در واقع فاصله بین پیچ‌ها باید کمتر باشد.

پیچ و مهره کردن نمای سنگ چینی

یک نوع دیگر از نمای سنگی وجود دارد که در آن از سنگ‌های چینی استفاده می‌شود. البته سنگ‌ های چینی دو حالت دارند. یک دسته از سنگ‌های چینی دارای بافت متراکم و مستحکمی بوده و دسته دیگر بافت و ساختار آن کمی شکننده‌تر است. در صورتی که در نمای ساختمان شما از سنگ‌ چینی با بافت متراکم استفاده شده باشد می توان از دریل کاری استفاده کرد. اما در صورت استفاده از سنگ چینی با بافت غیر متراکم باید از مته های ریز استفاده نمود.

پیچ و مهره نمای سنگی در کرج

همان طور که پیشتر نیز گفته شد مانند تهران از بهترین روش‌ های پیچ و رولپلاک برای نمای سنگی آپارتمان در کرج نیز استفاده می‌شود. برای همین اگر در شهر کرج سکونت دارید و نمای ساختمان شما از سنگ می باشد، می توانید پیچ و مهره کردن نمای ساختمان خود را به ما بسپارید. این کار در واقع بهترین راه پیشگیری از خسارت به نمای سنگی ساختمان است.

به یاد داشته باشید که جنس نما و شرایط ساختمان شما اهمیت چندانی در انجام شدن و یا نشدن آن ندارند. صرفا نحوه اجرا و زمان آن متفاوت خواهد بود و کار در سریع ترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

ایمنی و امنیت انجام کار

یکی از مسائلی که هم کارفرما و هم انجام دهنده کار با آن درگیر است مسئله ایمنی کار خواهد بود. یکی از ویژگی هایی که پیچ و رول پلاک کردن نما دارد این است که دارای امینی بالایی می باشد. موضوعی که به لطف استفاده نکردن از داربست انجام خواهد شد. برای همین هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نداشته باشید.

استفاده از جدیدترین روش پیچ کردن سنگ نما یعنی روش طناب راپل باعث شده تا ضریب خطا و در نتیجه بروز خسارات جانی و مالی به پایین ترین حالت خود برسد. در این روش از طناب های راپل استفاده شده و دیگر خطرات مربوط به استفاده از داربست وجود نخواهد داشت.  بنابراین هم خیال کارفرما و هم خیال تیم انجام دهنده کار کاملا راحت است. سخن پایانی این که نگران نباشید ضریب اطمینان در این کار کاملا بالاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)