تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

ابزار کفسابی و لوازم ساب سنگ ساخت ایتالیا با کیفیت تضمینی

کفسابی یکی از مهم ترین و موثرترین زاه های ترمیم و بازسازی زیبایی یک خانه است. کفسابی می تواند از هر نوع و مدلی باشد. از کفسابی کردن کف پارکینگ گرفته تا کفسابی راه پله و غیره. اما این کار همچون تمامی کارهای دیگری که در ساختمان انجا می شود نیازمند یک سری ابزارآلات خاص است. ابزاری که با استفاده از آن بتوان به راحتی و به بهترین شکل ممکن کار کفسابی را انجام داد. در واقع یکی از بخش‌های اصلی و مهم‌ترین کارهایی که قبل از انجام کفسابی باید انجام داد، انتخاب ابزار آلات مناسب است. این انتخاب درست نیز باید از منبع خرید ابزار کفسابی و لوازم سنگ سابی درست انجام شود. پس تا پایان همراه ما باشید تا به شما تمامی اطلاعات مورد نیازتان را بگوییم.

منبع خرید ابزارآلات کفسابی و سنگسابی

اولین قدم و در واقع مهم ترین قدم قبل از اجرای کفسابی انتخاب یک سورس یا منبع برای خرید مطمئن ابزار است. اگر شما ابزار درست و مناسب را در اختیار نداشته باشید، نمی توانید کارتان را به خوبی پیش ببرید. این ابزار شامل ابزار کفسابی و لوازم مورد نیاز جهت ساب زدن سنگ می باشد. بدون داشتن بهترین فروشگاه خرید ابزار کفسابی کارتان به خوبی پیش نخواهد رفت. اصالت و تضمین کالا از مواردی است که باید قبل از خرید حتما به آن توجه داشته باشید. اما باید بدانید که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. ما بهترین لوازم کفسابی و ساب سنگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه کلینیک ساختمانی پاک اصل و اورجینال هستند. این لوازم غالبا ساخت ایتالیا بوده و با درجه کیفی بالایی ساخته می شوند. به یاد داشته باشید که خرید لوازم کفسابی در تهران از هزینه کمتری به نسبت سایر شهرها دارد. در صورتی که در شهر تهران هستید، در سریع ترین زمان ممکن این ابزار به دست شما خواهد رسید.

کیفیت ابزارآلات ساب زنی و کفسابی

یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی در این موضوع دارد کیفیت ابزارآلات است. صرفاً خریدن تعداد زیادی از ابزارآلات ملاک نیست بلکه شما باید نسبت به کیفیت این ابزار نیز مطمئن باشید. در صورتی که هر دو فاکتور لازم یعنی کیفیت و تنوع ابزار برای شما فراهم باشد. ‌می توانید یک خروجی کار با کیفیتی نیز داشته باشید. ابزار سنگسابی و کفسابی مانند پد ساب سنگ باید با درجه کیفی بالایی ساخته شده باشد تا بتوان کیفیت انجام کار را تضمین کرد.

لوازم و ابزارآلاتی که جهت سابزنی سنگ و کفسابی به شما معرفی خواهیم کرد، غالبا ساخت ایتالیا هستند. ابزاری که با بالاترین و جدیدترین استانداردهای روز ایتالیا ساخته شده اند. نکته دیگری که این ابزار باید داشته باشند مسئله دوام و ماندگاری ابزار کفسابی خواهد بود. موضوعی که ابزار ساخت ایتالیا به خوبی آن را رعایت کرده است. برای همین نسبت به دوام و ماندگاری این ابزار کاملا آسوده خاطر باشید.

دستگاه ها و ابزارآلات برای کفسابی

برای کفسابی و سنگسابی شما نیاز به وسایل و لوازم مختلفی خواهید داشت برخی از آنها به صورت دستگاه‌های برقی با برخی نیز به صورت ابزار دستی هستند. به طور کلی می‌توان این ابزار را به دو دسته لوازم برقی و غیر برقی تقسیم کرد. از دستگاه‌های حسابزنی گرفته تا رزین و ماستیک که هر کدام نقش خاصی را در کفسابی ایفا می‌ کنند. در ادامه هر کدام از این ابزار ساب سنگ و دیگر ابزار را به شما توضیح خواهیم داد. مزایا، کاربردها، قیمت و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای شما را خواهیم گفت. ضمن این که برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، محصولات مورد نظر را نیز در همین صفحه معرفی خواهیم کرد.

دستگاه ساب زنی تک فاز و سه فاز

انتخاب دستگاه تک فاز و یا سه فاز برای کار کفسابی، یکی از کارهایی است که بستگی به شرایط ساختمان دارد. این که ساختمان شما برق سه فاز داشته باشد یا خیر کاملا تعیین کننده خواهد بود. طبیعتا اثر بخشی دستگاه سه فاز نسبت به دستگاه تک فاز بسیار بیشتر خواهد بود. برای همین ترجیح ما، استفاده از دستگاه سه فاز برای تمیز کردن کف پارکینگ و یا دیگر مکان های ساختمان است. اما در صورتی که ساختمان شما مجهز به برق سه فاز نباشد، به ناچار باید از دستگاه تک فاز ساب زنی استفاده کرد.

ابزار کفسابی

این دستگاه دارای قدرتی پایین تر در ساب زنی می باشد. برای همین زمان و هزینه ای که صرف انجام کار خواهد شد، بیشتر از دستگاه سه فاز است. لازم به ذکر است که در اکثر ساختمان های امروزی آسانسور وجود دارد و وجود آسانسور یعنی مجهز بودن به برق سه فاز. در نتیجه شما در هر صورت نیاز به هر دو دستگاه خواهید داشت را نمی‌توان تمامی کارها را متکی به دستگاه تک فازی و یا دستگاه سه فاز دانست. وجود هر دو دستگاه کاملاً لازم است.

رزین و ماستیک

رزین و ماستیک مخصوص سنگ دو ماده کاملا کاربردی اند که در برای کارهای نظافتی سنگ ساختمان لازم هستند. هر کدام از این دو ماده دارای کاربردی خاص هستند. رزین حالت مایع دارد و از آن به عنوان یک مایع پاک کننده استفاده می شود. برای همین از رزین معمولا برای پاک کردن سطوح سنگی مختلف استفاده می شود. در حالی که ماستیک یک ماده نیمه جامد بوده که از آن برای استحکام بخشیدن به سنگ های ساختمانی استفاده خواهد شد. ماده ای که می تواند استحکام و دوام سنگ را به بهترین شکل بالا ببرد.

رزین و ماستیک مخصوص سنگ

استفاده از رزین و ماستیک مخصوص سنگ برای پاک کردن و استحکام سنگ ساختمان یکی از کارهای معمول و رایج است. کاری که بعد از گذشت زمان خاصی بسته به نوع سنگ و شرایط محیطی انجام می شود. خرید رزین و ماستیک با کیفیت عالی یکی از چیزهایی است که هر شخصی باید نسبت به آن اقدام کند.

لقمه برای سنگسابی

مسئله سنگ سابی و کف سابی برای نمونه هایی که دارای یک شرایط خاص هستند بسیار مهم است. به گونه ای که در برخی از موارد میزان پستی و بلند های موجود بر روی یک سنگ بسیار زیاد است. البته این پستی و بلندی های ناهمگون به شکل غیر طبیعی هستند و مروبط به نوع سنگ نخواهد بود. برای همین اگر تصمیم به صاف کردن سنگ دارید نیاز به لقمه سابزنی نیز خواهید داشت. لقمه های کفسابی یکی از ارکان اصلی برای صاف کردن و صیقل دادن سنگ هستند. در صورت خرید لقمه کفسابی با کیفیت طبیعتا کار کفسابی را نیز به شکل بهتری انجام خواهد شد.

ابزار نانو برای از بین بردن لکه ها

خوشبختانه همیشه و در تمامی موارد مسئله صاف کردن و کفسابی مطرح نیست. در بسیاری از موارد لکه‌های سطحی بر روی سنگ ایجاد می‌شوند. درست است که سطحی هستند، اما به راحتی با استفاده از روش‌های ساده قابل پاک کردن نیستند. در نتیجه این دکه‌های سطحی باید با استفاده از برخی مواد نانو پاک شوند. این مواد به صورت اسیدی و با استفاده از فناوری نانو ساخته می‌شوند. بدون استفاده از این مواد عملاً پاک کردن لکه‌های این چنینی بر روی سنگ غیر ممکن است. یکی از ویژگی‌هایی که سنگ دارد این است که به راحتی می‌توان از این مواد برای پاک کردن لکه ها استفاده کرد. اما در نماشویی شیشه نمی توان همیشه از این گونه مواد به کار برد.

ابزار کفسابی پارکینگ

همانطور که پیشتر نیز گفتیم در صورتی که ابزار شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد کار شما نیز راحت‌تر خواهد بود. این موضوع برای خرید مواد نانو و اسیدی برای کفسابی و سنگسابی نیز صدق می کند. در صورت استفاده از مواد نانوی بی‌کیفیت طبیعتا هم زمان و هم انرژی بیشتری را باید صرف پاک کردن لکه‌ها کنید.

ابزار ترمیم و بازسازی اپوکسی

امروزه از کفپوش‌های زیادی استفاده می‌شود اما جدیدترین کف پوش ساخته شده، کفپوش اپوکسی نام دارد که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کاربرد ای نوع کفپوش منحصر به جا و مکان خاصی نیست و شما می توانید از آن در هر جایی که می خواهید استفاده کنید. اما این کفپوش نیز مانند دیگر کفپوش ها نیاز به تعمیر و یا بازسازی دارد. این کار نیازمند خرید ابزار مورد نیاز برای تعمیر کفپوش اپوکسی می باشد. بدون داشتن ابزار مناسب عملا نمی توان کار خاصی را انجام داد.

در این جا ما به شما هر گونه وسیله مورد نیاز برای تعمیر و ترمیم اپوکسی را به شما معرفی و عرضه خواهیم کرد. شما می توانید تمامی این لوازم را با قیمت کاملا مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید.

نحوه سفارش و انتخاب ابزار مناسب کف سابی

یکی از کارهایی که باید حتما انجام دهید تحقیقات قبل از خرید و سفارش ابزارآلات سنگسابی و کفسابی است. در صورتی که بدون تحقیقات لازم یک وسیله یا ابزار را انتخاب نمایید، شاید نتوانید کاری که دقیقا مد نظر دارید را انجام دهید. در واقع شما با این کار ریسک این که وسیله خریداری شده به کارتان نیاید را به جان خریده اید.

پد ساب سنگ

 

به یاد داشته باشید که برای دستگاهی مانند دستگاه کفسابی شما نمی توانید لزوما نوع تک فاز و یا سه فاز آن را انتخاب نمایید. البته پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه کفسابی هم از نوع تک فاز و هم نوع سه فاز است. برای پیشبرد هر چه بهتر پروژه ها داشتن هر دو وسیله نیاز خواهد بود. چون هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند.

فیلم فروشگاه

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)