تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

کفسابی سرامیک و قیمت اجرای آن

کفسابی کردن سطوح مختلف، یکی از بهترین راه های بازگرداندن زیبایی و براقیت یک سطح می باشد. بدون کفسابی ما نمی توانیم یک سطح براق و تمیز داشته باشیم. برای همین اگر کف خانه یا یک ساختمان خاص از سرامیک باشد، باید نسبت به زیبایی و جلای سطح آن نیز اهمیت زیادی قائل باشیم. برای این کار بهترین راه ممکن کفسابی سرامیک است. با ساب زدن این کف شما می توانید سرامیک را به روز اولی که خریداری کرده اید بازگردانید.

در صورت درخواست کفسابی کردن سرامیک در شهرهای تهران، کرج و غیره با شماره 09125252353 تماس حاصل فرمایید. کلینیک ساختمانی پاک تمامی سرامیک های شما را درست مانند روز اول خواهد کرد.  

سرامیک چه نیازی به ساب زدن دارد

نیاز سرامیک یا هر سطح دیگری با هر جنسی که باشد به طور واضح اثبات شده است. دلیل این موضوع این است که سرامیک و یا هر سنگی، بعد از گذشت زمان، کیفیت ظاهری و یا حتی ساختاری خود را از دست می دهد. در نتیجه نیاز به یک سری اقدامات جبران کننده خواهد داشت. این اقدامات در واقع همان کفسابی سرامیک می باشد. با این کار که به طور هر چند وقت یکبار انجام می شود، سرامیک زیباتر شده و براقی خود را به دست می آورد.

هر سرامیکی بعد از گذشت زمان، حتی اگر هیچ پایی بر روی آن گذاشته نشود، دچار ایراداتی می شود. این ایرادات به صورت کدر شدن سرامیک، لکه دار شدن و یا چسبیدن یک لایه مجزا بر روی سرامیک نشان داده می شود. همین ایرادات زمانی که دست به دست هم می دهند، کل ساختار سرامیک را دگرگون خواهند کرد.

کفسابی سرامیک

با این تغییرات ساختاری، سرامیک نمی تواند زیبایی چندانی داشته باشد. نتیجه این اتفاق این است که تمامی هزینه هایی که برای زیبایی کف ساختمان داشتید به باد خواهد رفت. این موضوع برای پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان نیز صدق خواهد کرد.

راه حل براق کردن سرامیک

بهترین راه حل برای براق کردن سرامیک این است که آن را ساب بزنید. در واقع با کفسابی سرامیک می تواند تمامی عوامل کدر نشان داده شدن سرامیک را برطرف کنید. برای این کار نیاز به متخصص کفسابی دارید. بدون داشتن مهارت بالا در کفسابی نمی توانید نتیجه مطلوب را ه دست آورید. پس اگر در این زمینه مهارت ندارید آن را به ما بسپارید.

در هر صورت ما روال کار را به شما خواهیم گفت. با این کار شما به شکل بهتری در روند انجام کار قرار خواهید گرفت. برای براق کردن سنگ کف مانند سرامیک، باید سطح آن را از هر گونه مواد اضافی پاک پاک کرد. روش پاک کردن مواد اضافی بر روی سطح سرامیک، بستگی به شرایط مختلفی دارد.

شما می توانید از روش های ساده خانگی گرفته تا روش های وابسته به تجهیزات پیشرفته را استفاده کنید. اگر میزان این لکه و آلودگی ها کم باشد، در منزل، خود نیز می توانید تا حد زیادی آن را پاک کنید. اما در حالاتی که این لکه ها زیاد بودند، باید با تجهیزات پیشرفته و مناسب آن ها را پاک کرد.

شاید گفتن بهترین روش سخت باشد. چون هر سرامیکی شرایط خاص خود را دارد. از این رو استادکار کفسابی باید در این زمینه نظر کارشناسی خود را ارائه دهد. سپس یک راه حل مناسب را برای آن در نظر می گیرد.

کفسابی هر چند وقت یک بار است

این که باید چند وقت بکبار کفسابی سرامیک انجام شود بسیار مهم است. اگر شما در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید، شاید دیرتر یا زودتر از انتظار این کار را انجام دهید. پس شناخت زمان مناسب برای کفسابی، مهم خواهد بود. شاید در این زمینه اطلاعات جامع و مشخصی وجود نداشته باشد. از این نظر که هر سرامیکی، با توجه به شرایط محل نصبش می تواند زمان متفاوتی داشته باشد.

ما یک حالت معمول را به شما خواهیم گفت. معمولا در هر سال یکبار کفسابی سرامیک انجام می شود. اما این عدد اصلا جامع و همه گیر نمی باشد. این امکان وجود دارد که در یک خانه، سرامیک ها هر چند ماه یکبار نیاز به کفسابی داشته باشند. در یک خانه دیگر هر چند سال یکبار نیاز باشد. در نتیجه اگر این عدد به شما گفته شد نباید از آن به عنوان یک معیار قطعی برای سرامیک های خود استفاده کنید.

ابتدا باید شرایطی که سرامیک های شما در آن قرار دارد، بررسی شود. عوامل موثر در تسریع ساب زنی سرامیک شامل موارد زیر است.

  • میزان رفت و آمد بر روی سرامیک
  • جنس و نوع سرامیک
  • محل نصب سرامیک
  • میزان تنش موجود بر روی سرامیک

تاثیر میزان رفت و آمد در زمان ساب زدن سرامیک

هر اندازه که رفت و آمد بر روی سرامیک بیشتر باشد، به همان اندازه نیز در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. پس یکی از عوامل اصلی در تعیین زمان بعدی کفسابی سرامیک میزان رفت و آمد می باشد. به طور مثال زمانی که شما سرامیک را در داخل هال نصب می کنید، بیشترین رفت و امد بر روی سرامیک انجام می شود.

برای این نوع سرامیک ها باید زودتر از حد معمول سابزنی انجام شود. این در حالی است که برخی از سرامیک ها به طور روزانه در معرض رفت و آمد کمتری قرار می گیرند. در واقع به دلیل محل نصب سرامیک این اتفاق خواهد افتاد.

جنس و نوع سرامیک زمان سابزنی را تعیین می کند

اگر هنوز سرامیک های منزل خود را نصب نکرده اید، حتما از بهترین و مناسب ترین جنس ممکن استفاده کنید. اما اگر قبلا این کار را انجام داده اید، باید بدانید که نوع سرامیک شما به چه صورت است. اگر این سرامیک ها از کیفیت پایینی برخوردار باشند، طبیعتا از استحکام پایینی نیز برخوردار می باشند. در نتیجه میزان سابزنی مورد نیاز این سرامیک ها نیز افزایش پیدا می کند.

اما در صورت نصب سرامیک ها با کیفیت بالا در کف خانه، نیاز به کفسابی بسیار کمتر خواهد بود. در نتیجه کیفیت سرامیک در سابزنی آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

محل نصب سرامیک

مورد دیگری که در تعیین زمان بعدی کفسابی سرامیک تاثیر دارد محل نصب سرامیک است. این که سرامیک را دقیقا در چه مکانی نصب کنید، کاملا موثر است. به طور مثال زمانی که سرامیک را در کف آشپزخانه نصب کنید، میزان رطوبت سرامیک بیشتر می شود.

در حالی که سرامیک در آشپزخانه بیشتر از یک اتاق تحت تاثیر لکه ها قرار خواهد گرفت. از این رو شرایط سرامیک به کلی می تواند تغییر کند. البته این مورد نباید سلیقه و کاری که می خواهید انجام دهید را تغییر دهد. بلکه ذکر کردن این موارد صرفا جهت اطلاع شما است.

در صورتی که قصد نصب سرامیک در هر نقطه ای که دارید می توانید آن را انجام دهید. شما تنها با در نظر گرفتن این موضوع که سرامیک نیاز به ساب زدن دارد می توانید آن را با خیال راحت کار بگذارید.

تنش های موجود بر سرامیک

چیزی که باعث می شود سرامیک نیاز به کفسابی داشته باشد، اتفاقاتی است که بر روی آن خواهد افتاد. هرچند در هر صورت سرامیک بعد از گذشت زمان باید ساب زده شود. اما با وجود اتفاقاتی که بر روی آن خواهد افتاد این نیاز سریع تر بروز داده می شود. اگر سرامیک های منزل شما در زیر فرش قرار دارد، قاعدتا کمترین نیاز به ساب زنی وجود دارد.

به این دلیل که فرش های موجود بر روی سرامیک نقش یک لایه محافظ را ایفا خواهند کرد. اما اگر در اتاق یا هال، فرشی وجود ندارد، پس سرامیک در معرض بیشترین آسیب قرار خواهد گرفت.

فواید و مزایای ساب زدن سرامیک

برای انجام دادن هر کاری ما نیاز به دلیل و داشتن انگیزه داریم. در نتیجه یک سوال پیش خواهد آمد که اصولا چرا سرامیک را ساب می زنند. با توجیه شدن شما جهت انجام کفسابی به خوبی می توانید خود را حتی با مراحل کفسابی وفق دهید. زمانی که یک سرامیک صیقل داده شود، مزایا و فواید زیادی را به همراه خواهد داشت.

فواید کفسابی سرامیک

اما این مزایا آیا ارزش آن را دارد که کار کفسابی کردن را انجام داده دهید؟ ما در این بخش به شما خواهیم گفت که چرا کف سابی سرامیک لازم است. مزایا و فواید کفسابی سرامیک شامل موارد زیر می باشد.

براق کردن دوباره سرامیک

هر سنگی چه سرامیک باشد و چه گرانیت، به صورت ذاتی دارای سطحی با براقیت مشخص می باشد. این سطح چه ذاتا براق باشد و چه نه، در هر صورت بعد از گذشت زمان این ویژگی را از دست می دهد. دلیل این موضوع این است که براق بودن یک سنگ به دلیل عدم وجود ناخالصی بر روی سطحش می باشد.

زمانی که هیچ گونه زبری و پستی و بلندی بر روی سنگ وجود نداشته باشد، شما یک سطح براق و زیبا را خواهید دید. با گذشت زمان این سطح در معرض عوامل مختلفی قرار گرفته و این صاف و براقیت را از دست خواهد داد.

در همین شرایط برای برگرداندن براقی سرامیک، باید سطح آن را صیقل داد. با صیقل دادن سرامیک، سطح کاملا یک دست و یکنواخت خواهد شد. در نتیجه این سطح به طور کاملا یکنواختی نور را بازتاب خواهد داد. البته باید یک سری اقدامات دیگر نیز برای براق نشان دادن سرامیک انجام داد. بنابراین با این کار سرامیک از نظر زیبایی و ظاهری درست مانند روز اول و حتی بهتر از آن خواهد شد. این کار بهترین و ارزان ترین کار برای زیباتر کردن کف خانه می باشد.

رفع کدری و لکه ها

یکی از فواید ساب زدن سرامیک این است که با این کار شما می توانید لکه های آن را نیز برطرف کنید. به این صورت که با استفاده از مواد شوینده ای که در حین کفسابی استفاده می شود، تمامی لکه ها پاک می شوند. با ایم کار ظرافت و جزییات دقیق یک سرامیک نیز نمایان می شود.

اگر بخواهیم واضح تر صحبت کنیم باید بگوییم کفسابی، تنها به معنی ساب زدن سرامیک نیست. بلکه بخشی از کار مربوط به رفع کدری های سرامیک است. در وافع همان رنگ اولیه سرامیک بازگردانده می شود. در این صورت از بیشتر شدن این لکه ها نیز به حوبی جلوگیری خواهید کرد.

تجهیزات و ابزار لازم

برای شروع به کار سابزنی سرامیک های خانه، شما نیاز به ابزار و تجهیزات خاص این کار دارید. این ابزار شامل چه مواردی می شود. طبیعتا انتخاب و استفاده صحیح از ابزار کفسابی سرامیک نقش بسیار مهمی دارد. هرچند این موضوع، تا حد زیادی به تجربه استادکار خواهد داشت.

تجهیزات این کار به دو دسته کلی تقسیم می شوند. ابزار کفسابی دستی و ابزار برقی. هر کدام از این لوازم، در شرایط خاص خود می توانند نقش بسیار پر رنگی را ایفا کنند. تجهیزات برقی شامل دستگاه ساب زن تک فاز و سه فاز و ابزار دستی همچون پد ساب سنگ که انتخاب یک پد مناسب می تواند به شکل باورنکردنی اوضاع کار را تغییر دهد.

انتخاب صحیح ابزار در اجرای کفسابی نقش مهمی را بازی می کند. در واقع این مهارت را می توان با تجربه بالا نیز به دست آورد. تجربه ای که ناشی از کار کردن در تعداد زیادی پروژه کفسابی است.

تجهیزات برقی ساب زنی سرامیک

برای ساب زدن و صیقل دادن یک سنگ سرامیکی باید از برخی دستگاه های برقی استفاده کرد. یک دستگاه کفسابی سنگ با برق تک فاز یا سه فاز حسابی اجرای کارها را روان تر خواهد کرد. بنابراین در صورت مجهز بودن ساختمان به برق سه فاز، حتما از این نوع دستگاه استفاده کنید.

یک دستگاه سه فاز کفسابی سرامیک از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. همین موضوع باعث می شود‌ که عمده لکه ها و زبری های سرامیک را با یک دستگاه از بین ببرید. البته نوع تک فاز نیز از قدرت بالایی برخوردار است. بنابراین شما قادر به استفاده از هر نوع دستگاه کفسابی می باشید.

ابزار دستی

برای تکمیل کردن یک کفسابی مطمئن شما نیاز به چندین ابزار مختلف خواهید داشت. نه تنها تجهیزات قدرتمند برقی بلکه باید ابزار دستی کفسابی را نیز به کار ببرید. این تجهیزات دستی، در واقع تکمیل کننده یک دستگاه کفسابی است. در واقع دستگاه با دقت کمتری نسبت به ابزار دستی، می تواند از لکه ها و جرم ها را پاک کند.

بعد از این اقدامات، با استفاده از ابزارآلات دستی کفسابی می توانید سرامیک را برق بیاندازید. مواد شونیده قوی یا ملایم در این زمینه استفاده می شوند. بنابراین باید مراقب آسیب های احتمالی به سرامیک نیز باید باشید. باید با احتیاط کامل از آن ها استفاده کنید.

احتمال آسیب دیدگی سرامیک در اجرای کفسابی

اگر صحبت از احتمالات باشد، باید هر شرایط و حالتی را در نظر بگیریم. این احتمال وجود دارد که در صورت استفاده یک ماده شوینده آسیب های جدی به سرامیک وارد شود. بنابراین این کار باید توسط بهترین استاد کار کفسابی سرامیک انجام شود. زیرا در صورت هر گونه اشتباه ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد.

بنابراین در این که احتمال آسیب دیدگی سرامیک وجود دارد، هیچ شکی نیست. برای این کار هم می توانید یک دستورالعمل کف سابی کردن سرامیک را مطالعه کنید. همچنین در حالت دیگرصورت تمایل با تیم کفسابی پاک تهران تماس برقرار کنید. ما در اسرع وقت با حضور در محل، کار کفسابی انواع سطوح سنگی را انجام خواهیم داد.

مدت زمان لازم برای اجرای ساب زدن سرامیک

همانطور که گفته شد ساب زدن سرامیک هر چند وقت یکبار باید انجام شود. سرامیک ها در داخل خانه نصب می شوند. برای همین، این که در چه مدت زمانی این کار انجام می شود از اهمیت بالا برخوردار است‌. میزان سرعت عمل در کفسابی کردن یک کف سرامیکی خانه کاملا مهم است. با تسریع در انجام کار، منزل شما در زمان کوتاهی به حالت عادی خود باز می گردد.

با کند بودن روال کار کفسابی، باید تعداد روزهای بیشتری در حالت تعمیرات باشید. در نتیجه این اتفاق انگیزه کمتری برای کفسابی های بعدی خواهید داشت. پس سرعت تیم کفسابی در تهران بسیار موضوع مهمی می باشد. زیرا در شهرهایی همچون تهران و کرج زمان فاکتوری مهم به شمار خواهد رفت. یکی از تعهدات تیم ما انجام سریع کارها است. سریع اما با کیفیت بالا که رضایت را برای کارفرما و تیم اعزامی به همراه داشته باشد.

مراحل انجام صیقل دادن سرامیک

اجرای مراحل کفسابی سرامیک مانند دیگر کفسابی ها مقدماتی دارد که باید انجام شود. این مقدمات را باید جدی بگیرید تا نتیجه کفسابی مورد دلخواه شما واقع شود. قبل از شروع کار، باید سطح سرامیک به طور کامل چک شود‌. هرگونه گرد و خاک و یا غبار و دیگر موارد، کفسابی را با مشکل روبرو می کند. اگر این آلودگی ها ماک نشوند نه تنها سطح پاک نمی شود، بلکه نتیجه عکس خواهد داد.

مراحل کفسابی سرامیک

پس از اجرای این مقدمات نوبت به انتخاب دستگاه و یا تجهیزات خواهد رسید. در اینجا ما چند راه مختلف خواهیم داشت. راه اول این که به طور کامل از دستگاه های کفسابی استفاده کنیم. در این صورت بدون وارد شدن به جزییات می توانیم آلودگی ها را برطرف کنیم.

در روش دوم از ابزار و مواد شوینده به کار گیری می شود. این روش به تجربه و مهارت بسیار بیشتری نسبت به دستگاه ها نیاز دارد. با یک اشتباه در ابزار و مواد دستی کفسابی سرامیک، احتمال آسیب دیدگی آن بالا می رود. بنابراین سعی کنید از استفاده خودسرانه مواد شوینده برای پاک کردن لکه های سرامیک خودداری کنید.

بهترین روش برای از بین بردن لکه ها و ساب زدن سرامیک ترکیب دستگاه و مواد شوینده است. با ابن کار تمام لکه ها و کثیفی های ضخیم و با جزییات دقیق پاک می شوند.

هزینه و قیمت ساب زدن سرامیک

از جمله مسائل مهمی که در این راه وجود دارد موضوع هزینه هاست. برای تعیین هزینه ها نمی توان یک عدد دقیق را گفت. این قیمت را بعد از حضور کارشناس به شما اعلام خواهیم کرد. البته در صورت تماس با شماره های درج شده در سایت قیمت تقریبی نیز استعلام می شود. برای تعیین قیمت کفسابی سرامیک در تهران و کرج باید تمام اطلاعات لازم را به ما بدهید.

این اطلاعات شامل: متراژ مورد نظر، جنس سرامیک و میزان آلودگی یا کدری آن است. با این اطلاعات می توانیم تقریبا قیمت نهایی را به شما بگوییم. در هر صورت چه با حضور کارشناس و چه استعلام تلفنی قیمت، ما در نهایت هزینه واقعی را به شما خواهیم گفت.

البته چند فاکتور دیگر نیز در این مسیر نقش دارند. این فاکتورها مربوط به نحوه استفاده از ابزار مختلف شامل: دستگاه سه فاز یا تکفاز، امکان استفاده از مواد شوینده قوی یا معمولی و غیره است. این فاکتورها میزان هدر رفت وقت و انرژی را تعیین می کنند. بنابراین یک معیار بسیار خوب برای تعیین هزینه ها نیز می باشند.

بهترین زمان اجرای ساب زدن سرامیک

احتمالا قبل از انجام کار، چند زمان مختلف را در ذهن خود خواهید داشت. به این صورت که نمی دانید بهترین زمان ساب زدن سرامیک منزل در چه فصلی است. همان طور که می دانید، سرامیک ها عموما در داخل خانه نصب می شود. همین موضوع سبب می شود که شرایط جوی و محیطی تاثیری بر روند انجام کار نداشته باشد. با این وجود اما بهتر است که در فصول گرم سال انجام شود.‌

دلیل این موضوع این است که در این زمان ها، مقدار رطوبت کمتری وجود دارد. رطوبت کمتر نیز کمک کننده برای انجام هر چه بهتر ساب زنی سنگ می باشد. از طرفی دیگر در فصول گرم سال این امکان نیز وجود دارد درب و پنجره ها برای تهویه هوای بهتر باز بشاد. به طور کلی در این شرایط می توانید هم تود و هم سرامیک ها در معرض هوای آزاد باشید. این یک مزیت بزرگ است.

سوالات متداول کفسابی سرامیک

در اینجا ما به برخی از سوالات پر تکرار شما عزیزان خواهیم پرداخت. شاین یکی از این موارد، سوال شما نیز باشد.

بعد از تماس با تیم کفسابی پاک، چقور زمان می برد تا روال کار شروع شود؟ با اولین تماس شما، ما مجرب ترین استادکارهای کفسابی در تهران را به محلی که شما درخواست کردید اعزام خواهیم کرد. مدت زمان اعزام ایشان کمتر از چند ساعت است.

آیا ضمانت کفسابی سرامیک را خواهید داشت؟ بله این، یکی از تعهدات ما در جهت راحت بودن خیال شما عزیزان می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل، تیم کفساب ما سریعا در جهت رفع آن اقدام خواهند کرد. گارانتی و ضمانت خدمات، یکی از اصول کار ما می باشد.

در صورت آسیب به سرامیک مسئولیت آن با چه کسی است؟ در صورت بروز هر گونه مشکل برای سرامیک، مسئولیت آن با ما خواهد بود. تیم کفسابی ما، ابتدا تمامی شرایط سرامیک را بررسی خواهند کرد. بنابراین هیچ گونه مشکلی در حین انجام کار به وجود نخواهد آمد.

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)