تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

کفسابی پله و پاگرد، راهرو و لابی آپارتمان

حتما برای هر شخصی پیش آمده که در داخل ساختمان خود و یا دیگر ساختمان ها که می رود، با پله ها، پاگردها و یا دیگر قسمت های چرک شده ساختمان روبرو شود. این جاست که آن ساختمان هر چقدر طراحی و دیزاین زیبایی هم که داشته باشد کاملا بی فایده است. بی فایده از این نظر که آلودگی و چرک اجازه زیبا نشان دادن را نمی دهد. برای همین هر چند وقت یک بار لازم است که کفسابی ساختمان انجام شود.

با استفاده از کفسابی قسمت های مختلف ساختمان دوباره همان رنگ و بوی یک ساختمان تازه کار نمود پیدا می کند. کف سابی قسمت های مختلف ساختمان شامل راه پله ها، پاگرد، لابی و غیره می شود. هر کدام از این کف سابی ها دستورالعمل و شرایط خاص خود را دارد که در ادامه تمامی آن ها را بررسی می کنیم.

کفسابی پله و پاگرد

 

کف سابی راه پله و پاگرد

خب یکی از جاهایی که اول از همه و در هنگام ورود به ساختمان نمود پیدا می کند، راه پله و پاگرد است. قبل از هر مکان دیگری حتی کسی که قصد ورود به خانه را ندارد این قسمت از ساختمان را می بیند. برای همین کفسابی راه پله و پاگرد بسیار مهم است.

برای کف سابی راه پله و پاگرد ساختمان از دو دستگاه مختلف می توان استفاده کرد. یک دستگاه کوچک و یک دستگاه بزرگ که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. دستگاه بزرگ درست مانند نامش برای قسمت های عمده راه پله استفاده می شود و دارای سرعت عملکرد بالایی است. اما تنها استفاده از این دستگاه برای کفسابی پله کافی نیست. بلکه برای تکمیل کردن این کف سابی می بایست دستگاه کوچک دیگری که برای گوشه و کنار پله ها استفاده می شود نیز به کار برد.

در صورت استفاده از این دو دستگاه در کنار و به موازات هم می توان یک راه پله تمیز و بسیار شکیل را تحویل گرفت.

ترکیب دو این دستگاه یعنی استفاده دستگاه بزرگ و دستگاه کوچک برای کفسابی گوشه های راه پله یک ترکیب عالی بوده که نشان دهنده حرفه ای بودن آن شرکت می باشد. با این روش تمامی آلودگی های مختلف، حتی قسمت هایی که بسیار شدید می باشند هم تمیز خواهند شد.و ممکن است نیاز به نماشویی ساختمان داشته باشید برای شستشوی نمای ساختمان یا دیوار لابی و ورودی ساختمان

کفسابی پله و پاگرد، راهرو و لابی آپارتمان

کف سابی راهرو

راهرو از قسمت های مهم ساختمان بوده که هر شخصی مطمئنا به آن اهمیت ویژه ای می دهد. کفسابی راهرو نشان دهنده یک ساختمان شیک و مرتب است که نظر افراد را مجذوب خود خواهد کرد. برای همین حتما به این قسمت نیز اهمیت ویژه ای باید داد.

این قسمت از ساختمان قاعدتا از سرامیک و یا گرانیت و مرمر ساخته می شود. برای همین تمیز کردن آن بسیار اهمیت دارد. اگر کفسابی راهرو آپارتمان انجام نشود وجود سرامیک و سنگ های گرانیتی گران قیمت نیز بی اثر خواهد بود.
این قسمت نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام شده و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی راهرویی تمیز داشته باشید. یک راهروی تمیز و جذاب که مانند روز اولش خواهد بود.

 

کف سابی لابی آپارتمان

لابی از جمله مکان هایی است که به ویژه برای مکان هایی همچون یک هتل بسیار مهم است. مکانی که بیشتر از هر جای دیگری در آن رفت و آمد وجود دارد. برای همین بیشتر از هر مکان دیگری نیز کثیف خواهد شد. اگر به این قسمت از ساختمان اهمیت داده نشود حتما دچار آلودگی می شود. پس کفسابی لابی حتما لازم است.

لابی نیز مانند یک راهرو دارای یک کفه از جنس سرامیک و یا سنگ گرانیت و مرمر است. برای همین باید از ظرافت بالایی در کف سابی آن استفاده شود. آلودگی هایی که در این قسمت وجود دارد باید با دو روش یعنی برداشتن لایه های آلودگی شدید و جزیی پاک شوند.که ممکن است در اثر استفاده از مواد اسیدی لکه اسید روی سنگ مانده باشد

کفسابی پله و پاگرد، راهرو و لابی آپارتمان

کف سابی داخل ساختمان هر چند وقت یکبار لازم است؟

یکی از سوالات مهم در این زمینه همین موضوع است. موضوعی که باعث می شود شما با دانستن میزان دقیق آن به بهترین شکل ممکن ساختمانی تمیز داشته باشید. اما شاید پاسخ به این سوال یعنی زمان لازم برای کفسابی ساختمان یک عدد دقیق نباشد و تا حدود زیادی بستگی به عوامل مختلف دارد.

به این صورت که باید عوامل مختلف همچون میزان رفت و آمد در ساختمان مورد نظر، نوع کاربری ساختمان، میزان آلودگی شهر و بسیاری از عوامل دیگر را در نظر گرفت. به طور کلی هر چه میزان آلودگی و رفت و آمد در ساختمان بیشتر باشد به همان اندازه نیز ساختمان سریع تر آلوده خواهد شد.
به طور مثال لابی یک هتل با راه پله یک ساختمان مسکونی زمان های متفاوتی برای کف سابی نیاز خواهد داشت.

کفسابی راه پله چیست؟

کفسابی راه پله یعنی پله ها و پاگردهای یک ساختمان که کدر شده یا لکه افتاده یا کثیف شده است را با دستگاه مخصوص کفسابی راه پله براق و تمیز کنیم که به این اقدامات کفسابی راه پله می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)