تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

پاک کردن لکه و کدری سنگ کابینت یا کانتر آشپزخانه و براق کردن آن

کانتر، یک میز سنگی از جنس سنگ های مختلف که درست در وسط آشپزخانه خودنمایی می کند. سنگی که در معرض بسیاری از مواد غذایی و خوراکی مختلف است. از ریخته شدن آب میوه ها گرفته تا غذا و سوپ و غیره. برای همین بعد از مدتی لکه هایی بر روی آن ایجاد می شود که دیگر پاک کردن آن ها به راحتی نخواهد بود. از این رو کفسابی کانتر بهترین راه حال ممکن خواهد بود. با این کار شما می توانید دوباره میز کانتر خود را درست مانند روز اولش کنید و از آن لذت ببرید.

کفسابی میز کانتر

چرا کف سابی برای کانتر لازم است؟

امروزه آشپزخانه هایی که وجود دارند از سبک معماری جدیدی استفاده می کنند. از یک سبک جدید که یک میز سنگی به نام کانتر در وسط یا گوشه آن قرار دارد. برای همین بر روی این سنگ، بسیاری از مواد خوراکی های مختلف مانند غذا، لبنیات، میوه و یا هر ماده غذایی دیگری بر روی آن قرار خواهد گرفت. مواد خوراکی که باعث می شود بر روی سطح کانتر لکه ایجاد شود. به مرور زمان وجود این لکه ها به ویژه اگر پاک نشوند باعث می شود که برخی از آن ها دیگر به راحتی پاک نشوند.
حتی در صورت پاک شدن شاید باعث ایجاد خسارت و لطمه به سطح سنگ شود. برای همین نیاز به براق کردن سنگ کابینت آشپزخانه خواهد بود. با این کف سابی سطح آن دوباره به روز اول بر می گردد.هم چنین برای تمیز کردن لکه جرمگیر از روی سنگ این مقاله بسیار مفید می باشد

نحوه کف سابی کانتر آشپزخانه

در ابتدا و قبل از هر چیزی نوع و جنس سنگی که در کانتر هست تعیین می شود. سپس میزان آلودگی که بر روی سطح سنگ وجود دارد بررسی خواهد شد. بعد از بررسی این موارد به دقت بهترین راه حل برای کفسابی کانتر تعیین خواهد شد.
اگر میزان آلودگی و لکه های موجود بر روی سطح کانتر زیاد باشد باید از وسایل لکه بری قدرتمندی استفاده شود. در این حین با در نظر گرفتن سطح سنگ و نیز شدت آسیب های وارد شده به آن از مواد خاصی استفاده خواهد شد تا این آسیب دیدگی جبران شود.

کفسابی میز کانتر تهران

لکه بری کانتر آشپزخانه

یکی دیگر از اقداماتی که برای نانو سنگ کابینت انجام خواهد شد، مسئله لکه بری میز کانتر آشپزخانه است. با این کار هر گونه لکه ای که بر روی میز شما وجود داشته باشد پاک خواهد شد. عمق این لکه ها زیاد باشد و یا کم، در هر صورت بعد از اندازه گیری های لازم برداشته خواهد شد. لکه هایی که اگر به موقع برداشته نشوند حتما بزرگ تر و شدیدتر نیز خواهند شد. کار لکه بری حساسیت و ظرافت خاصی می خواهد و باید با توجه به شدت لکه های موجود بر روی سطح میز لایه برداری شود.

براق کردن کانتر آشپزخانه

پس از لکه برداری و اقدامات اولیه لازم بر روی سطح سنگ، می توان برای براق کردن اقدام کرد. به این صورت که با مواد براق کننده که به سطح سنگ نیز آسیب نرساند این کار انجام می شود. لکه برداری و نانو روکش سنگ کورین یکی از حساس ترین کارهای ممکن است. به این دلیل که اگر یک فرد یا شرکت بی تجربه این کار را انجام دهد ممکن است آسیب های جدی به میز کانتر وارد شود. بنابراین در صورت مواجهه با قیمت های پایینی که برخی از شرکت ها انجام می دهند، این موضوع را حتما به یاد داشته باشید.کفسابی میز کانتر

نانو کانتر

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. به این جهت که اگر شما بتوانید قبل از وقوع یک خسارت از بروز آن جلوگیری کنید بسیار هوشمندانه خواهد بود. برای همین اگر قبل از نیاز به کفسابی کانتر منزل خود آن را نانو کنید، احتمال نیاز به این کار در آینده بسیار کمتر خواهد بود. با استفاده از نانو، میز کانتر شما دیگر در برابر لکه های ناشی از مایعات و دیگر مواد خوراکی ایمن خواهد بود. نانو کردن میز کانتر به هیچ وجه آسیبی به میز نخواهد زد و از این نظر جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود. در صورت درخواست خدمات پیچ و رولپلاک نما این مقاله خوانده شود

نظرات بسته شده است.

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)