تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

رزین و ماستیک مخصوص سنگ ملیکا و میجر و جولی و ترک استار و نانو پارس

تصور کنید ساختمان شما بعد از مدت زمانی خاص از ساخت آن که چقدر با کیفیت بالایی هم ساخته شده باشد، دچار ایراداتی شود. بخشی از این ایرادات قاعدتا مربوط به سنگ و ترک خوردگی های آن است. برای همین بعد از مدتی باید نسبت به اصلاح و ترمیم این ترک خوردگی ها اقدام کرد. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای این اصلاح و ترمیم انجام دهید، این است که از رزین و ماستیک مخصوص سنگ استفاده کنید.
با استفاده از ماستیک و رزین از برندهای معتبر، شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر ساختمان خود را ترمیم کنید. یکی از بهترین مواد شیمیایی که می تواند ترک خوردگی های ساختمان شما را اصلاح کند همین ماده شیمیایی است. برای همین اگر نسبت به این ماده شیمیایی و مزایای استفاده از آن اطلاعات کافی ندارید پس تا پایان همراه ما باشید.

رزین و ماستیک مخصوص سنگ

رزین و ماستیک چیست؟

رزین و ماستیک مخصوص سنگ دو ماده ای هستند که در پیشبرد کارهای نظافتی سنگ ساختمان لازم هستند. ماده رزین که حالت مایع دارد از آن به عنوان یک مایع پاک کننده استفاده می شود. برای همین از رزین معمولا برای پاک کردن سطوح سنگی مختلف استفاده می شود. در حالی که ماستیک یک ماده نیمه جامد بوده که از آن برای استحکام بخشیدن به سنگ های ساختمانی استفاده می شود. ماده ای که می تواند استحکام و دوام سنگ را به بهترین شکل بالا ببرد.
در نتیجه استفاده از رزین و ماستیک مخصوص سنگ برای پاک کردن و استحکام سنگ ساختمان یکی از کارهای معمول و رایجی است که باید انجام شود. کاری که بعد از گذشت زمان خاصی بسته به نوع سنگ و شرایط محیطی انجام شود.

کاربرد رزین و ماستیک چیست؟

همان طور که گفته شد رزین و ماستیک دو ماده شیمیایی هستند که در ترمیم سطوح سنگی ساختمانی کاربرد دارند. زمانی که سنگ های ساختمانی به دلایل خاصی نمی تواند استحکام و نیز زیبایی گذشته خود را داشته باشد برای جبران آن از این مواد شیمیایی استفاده می شود. یک رزین خوب باید باید به خوبی در برابر ساییدن و آب مقاومت داشته باشد. همچنین یک ماستیک با کیفیت باید با تمامی سطوح سنگی مختلف سازگار باشد. به این صورت که به خوبی ترک های موجود در سنگ را پر کرده و استحکام سنگ را حفظ کند.

ماستیک و رزین برندهای معتبر

تولید رزین و ماستیک مخصوص سنگ توسط شرکت های مختلفی انجام می شود. در داخل کشور نیز چندین برند معتبر تولید رزین و ماستیک مخصوص سنگ را انجام می دهند. در ادامه هر کدام از این برندها را به طور اجمالی بررسی خواهیم کرد.

رزین و ماستیک مخصوص سنگ

رزین و ماستیک سنگ ملیکا

یکی از برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت دارد برند ملیکا است. رزین و ماستیک مخصوص سنگ ملیکا در بالاترین کیفیت عرضه می شود. برندی که تولید رزین و ماستیک مخصوص سنگ را هم انجام می دهد. رزین و ماستیک ملیکا متشکل از دو ماده مختلف است.

ماستیک یک ماده به صورت نیمه جامد بوده و ماده دیگر نیز وجود دارد که به آن سخت کننده گفته می شود. برای همین زمانی که شما این محصول را استفاده کنید، می توانید از ماده سخت کننده آن استفاده کرده و ماستیک را دقیقا به سختی که مد نظر دارید در بیاورید.
رزین و ماستیک ملیکا یکی از محصولات پر فروش بوده و گزینه ای مناسب برای ساختمان شما می باشد.

رزین و ماستیک میراکل و میجور

این دو برند از جمله برندهای معتبری هستند که در زمینه ساخت رزین و ماستیک مخصوص سنگ ایرانی به خوبی عمل کرده اند.  کیفیت بالای موادی که این دو برند تولید می کنند بسیار بالا بوده و اغلب به صورت صادراتی عرضه می شوند. محصولات این دو برند به صورت 7 و 10 کیلویی عرضه می شوند و مصرف کننده می تواند هر دو حالت را انتخاب کند.

ویژگی دیگری که این برندها دارند این است که در رنگ های مختلفی عرضه می شوند. رنگ هایی که شامل نارنجی، مشکی و طوسی است که هر کدام از آن ها توسط مصرف کننده قابل انتخاب خواهد بود.

رزین و ماستیک مخصوص سنگ

ماستیک برند جولی

رزین و ماستیک مخصوص سنگ جولی نیز یکی از گزینه های خوب برای هر مصرف کننده ای است. ماستیک و رزینی که دارای ویژگی های خاص هستند. در واقع این برند محصول خود را با دو ویژگی خاص عرضه می کند. استحکام و سازگاری بالا با سنگ های مختلف. دو ویژگی که هر کسی به آن اهمیت بالایی می دهد.
این محصول دارای استحکام بالایی بوده و پس از استفاده به طور قابل توجهی می تواند در برابر شرایط سخت محیطی دوام داشته باشد. همچنین قابلیت سازگاری با اغلب سنگ ها را نیز دارد که از ویژگی های بسیار خوب این محصول به شمار می رود.

نظرات بسته شده است.

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)