تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

ضروری ترین ابزار نقاشی ساختمان

امروز در مورد ضروری ترین ابزار مورد نیاز در نقاشی ساختمان صحبت می کنیم. ییش از این در مقاله نقاشی ساختمان چیست، چرا نقاشی ساختمان لازم است و قیمت نقاشی ساختمان، نقاشی ساختمان در تهران به تاریخچه، علت لزوم و عوامل موثر بر قیمت نقاشی ساختمان اشاره کردیم.

نقاشی ساختمان نیازمند متخصص و فرد حرفه ای برای انجام این کار است. اما گاهی ممکن است تمایل داشته باشید خودتان این کار را با ابزار نقاشی ساختمان انجام دهید. برای نقاشی ساختمان لازم است ابزارهایی در اختیار داشته باشید تا بتوانید این کار را به بهترین نحو انجام دهید. مهمترین ابزارهایی که برای نقاشی ساختمان به سبک سنتی و همچنین نقاشی ساختمان به سبک مدرن مورد نیاز است در زیر به اختصار بررسی می شود.

نقاشی ساختمان ابزار

نقاشی ساختمان با نوار چسب

نوار چسب

یکی از ابزار نقاشی ساختمان ما طرفدار پر و پا قرص استفاده از نوار چسب در نقاشی ساختمان هستیم. استفاده از نوار چسب در نقاشی ابزار نقاشی ساختمانساختمان از این جهت حائز اهمیت است که توسط آن می‌توانیم تزئینات و سقف را بپوشانیم. همچنین  برای ریزه‌کاری‌هایی مثل راه راه درست کردن یا دورکاریِ شیشه، می‌توان از نوار چسب استفاده کرد. این کار کمک می‌کند بیرون ابزار نقاشی ساختمانزدگی رنگ از فضای مورد نظر ایجاد نشود.

پارچه روانداز

استفاده از پارچه روانداز در نقاشی ساختمان یعنی درپایانِ کار نیاز به تمیزکاری کمتری خواهید داشت.
با پارچه روانداز از چکه کردن قطرات رنگ در حین نقاشی ساختمان  بر روی کف و اثاثیه جلوگیری کنید. واقعیت این است که هر چقدر هم که مراقب باشید، قطره‌های رنگ چکه خواهند کرد. روانداز پلاستیکی راه‌حل موقت فوق‌العاده‌ای است. در پایان کار تنها کافیست آن را مچاله کنید و در سطل آشغال بیندازید. اگر فکر می‌کنید در آینده هم قرار است نقاشی ساختمان انجام بدهید، از روانداز برزنتی نیز می‌توانید استفاده کنید. گزینه دیگری که برای پوشاندن کف خانه در هنگام نقاشی ساختمان دارید، خرید رول کاغذی است.

نقاشی ساختمان ابزار

نقاشی ساختمان سینی رنگ

سینی رنگ

سینی رنگ یکی از کاربردی‌ترین ابزار نقاشی ساختمان است. اما نکته‌ی آزاردهنده‌ای که درباره اکثر سینی‌های رنگ این است که هنگام نقاشی باید مرتباً آنها را از نو پر کنید. برای راحت‌تر کردن کار می‌توانید از سینی رنگی استفاده کنید که مقدار بیشتری رنگ در خود جای دهد. بعلاوه، بهتر است این سینی یک نگهدارنده‌ی قلم مو نیز داشته باشد.

نقاشی ساختمان غلتک

غلتک رنگ و مغزی

یک غلتک رنگ قابل اعتماد می‌تواند کار رنگ زدن یک دیوار بزرگ در پروژه‌های نقاشی ساختمان را سریع‌تر کند. مثلا می‌توانید برای راحتی کار یک غلتک 9 اینچی به کار ببرید. این غلتک در پروژه‌های بعدی نقاشی ساختمان شما نیز تنها با تهیه‌ی یک مغزی و جایگزینی آن با مغزی قبلی قابل استفاده خواهد بود. برای زوایای بسته‌تر و فضاهای کوچک می‌توانید از ست‌های مینی غلتک بهره ببرید.

نقاشی ساختمان ابزار

نردبان

شاید وسوسه شوید که روی یک صندلی یا میز بایستید و کار نقاشی ساختمان را انجام دهید. اما مطمئن‌ترین راه هزینه کردن برای یک نردبان است. نردبان 12 پله‌ای تاشوی آلومینیومیِ چند حالته به حد کافی جمع و جور می‌شود که بتوانید در مواقع عدم استفاده، آن را در فضایی کوچک جا بدهید. با قابلیت تنظیم ارتفاع این نردبان می‌توانید از آن به عنوان چهارپایه یا نردبان معمولی استفاده کنید.

نقاشی ساختمان با قلم موی ریز

قلم موهای ریز

پس از اتمام نقاشی ساختمان و کندن تمام چسب‌ها، احتمالاً لازم است برگردید و کمی ظریف‌کاری انجام بدهید. برای انجام این ظریف کاری‌ها در نقاشی ساختمان می‌توانید از قلم‌مو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)