تخفیف 20 درصدی پاییزه برای تماس روی دکمه بزنید!!

09190529986

پیچ و رولپلاک نما در فردیس، شهریار، اندیشه، ملارد و حومه

موضوع ایمنی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع چیزی بیشتر از اهمیت زیبایی نمای ساختمان. برای همین باید به این موضوع دقت بیشتری به خرج داد. در غیر این صورت احتمال رخ دادن اتفاقات غیر منتظره برای ساختمان نیز کاملا وجود دارد. یکی از کارهایی که باید برای ساختمان حتما انجام شود تضمین سلامت سنگهای نما است. پیچ و رولپلاک نما از جمله کارهایی است که هر ساختمان با نمای سنگی انجام می دهد. این کار ویژگی های زیادی دارد. از جمله تضمین سلامت نما در برابر ریزش سنگ ها و خراب شدن نمای ساختمان.

شما نباید همین موضوع به ظاهر ساده موضوع را دست کم بگیرید. در صورتی که اقدام به این کار نکنید، می تواند اتفاقات غیر منتظره ای رخ دهد. مانند سقوط سنگ ها به پیاده رو خیابان و کوچه که خطرات جانی بسیار بدی داپیچ و روپلاک نما فردیس

۸اهمیت پیچ و مهره سنگ

سنگ ها هم دنیای خاص خود را دارند. یعنی برای استحکام، زیبایی و یا نصب آن ها اقدامات خاصی را باید انجام داد. اقداماتی که با دیگر مصالح و مواد ساختمانی متفاوت است. یک ساختمان بزرگ چند طبقه را که دارای یک نمای سنگی است را تصور کنید. سنگ هایی را تصور کنید که در ارتفاع چند ده متری از زمین به دیوار متصل شده است. اگر این سنگ ها به طور کاملا محکمی به دیوار متصل نشوند چه عواقب وحشتناکی را به دنبال خواهد داشت. استحکام این سنگ ها یعنی تضمین کردن سلامت سنگ ها، زیبایی ساختمان و از همه مهم تر، سلامت افراد در حال عبور از مقابل ساختمان.

سوال اصلی اینجاست که پیچ و رول پلاک کردن سنگ نمای ساختمان چیست؟ پیچ و رولپلاک نما در واقع بیمه کردن زیبایی، سلامت نما و عابرین پیاده است. با پیچ کردن سنگ ها استحکام و ضریب ایمنی سنگ ها کاملا بالا می رود‌. برای همین اگر از چنین اتفاقاتی می خواهید دوری کنید پس باید اقدامات لازم را نیز انجام دهید‌. در واقع با ریزش یک یا چند سنگ نمای ساختمان آسیب های بیشتری به ساختمان وارد می شود. در این حالت ساختمان متحمل خسارت های بسیار بیشتری خواهد شد‌. خسارت هایی که حتی با نماشویی نیز درست نمی شود.

پیشگیری از ریزش نما ساختمان

ریزش سنگ نما یک مشکل جدی است که می‌ تواند به ظاهر و استحکام ساختمان آسیب بزند. برای پیشگیری از ریزش سنگ نما ساختمان، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • انتخاب مصالح با کیفیت
  • استفاده از سیستم‌های انعطاف‌پذیری
  • نصب صحیح
  • استفاده از مواد آبگریز
  • تعمیر و نگهداری منظم
  • نظافت دوره‌ای

انتخاب سنگ نمای با کیفیت و مناسب برای شرایط محیطی محل ساختمان اهمیت بالایی دارد. مصالح با کیفیت تر مقاومت بیشتری در برابر عوامل جوی و تغییرات دما دارند. نصب سنگ نما توسط تیم متخصص و ماهر با استفاده از تکنیک‌ ها و مواد مناسب انجام شود. نصب سنگ غیر اصولی می‌ تواند به ریزش سنگ نما منجر شود. همچنین استفاده از مواد آبگریز برای پوشش سنگ نما می‌ تواند از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کرده و از رطوبت اضافی جلوگیری کند.

هر چند سنگ نما ممکن است به مرور زمان خراب شود. اما تعمیرات پیچ و رولپلاک نما می‌ تواند از ریزش سنگ نما و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند. در صورت وجود خرابی، به سرعت تعمیرات را انجام دهید. همچنین نظافت دوره‌ ای سطح سنگ نما می‌ تواند از آلودگی‌ ها و گرد و غبارهای سطحی جلوگیری کرده و از کیفیت و استحکام سنگ نما حفاظت کند.

استحکام بیشتر سنگ نمای ساختمان

استحکام سنگ نما یک کار بسیار مهم در طول عمر زیبایی ساختمان است. با مقاوم سازی و محکم کردن سنگ نما، امکان بهبود مقاومت در برابر عوامل محیطی و تغییرات جوی نیز افزایش می‌ یابد. برای همین انتخاب مصالح با استحکام بالا و اجرای صحیح نصب و نگهداری سنگ می‌ تواند تاثیر زیادی در ماندگاری کار داشته باشد. همچنین، اجرای اقدامات نظیر پوشش‌ دهی مقاوم به آب و حفاظت از سطح سنگ نما می‌ تواند به استحکام بیشتر و طولانی‌ تر شدن عمر سنگ نما کمک کند.

پیچ مهره نما فردیس

زمانی که شما سنگ های ساختمان را محکم می کنید، می توانید طول عمر سنگ را نیر بالاتر ببرید. در واقع پیچ و رولپلاک نما یعنی بیمه کردن سنگ نمای ساختمان. برای ریزش سنگ ها، خراب شدن بخش یا کل نمای ساختمان که می تواند باعث بروز خسارات دیگر نیز شود. برای همین با استحکام بیشتر سنگ نما شما می توانید سنگ های ساختمان خود را به طور مادام العمر به دیوار ساختمان بچسبانید

حفظ زیبایی یا جلوگیری از خسارت بیشتر؟

استفاده از پیچ و مهره در نصب سنگ نما ساختمان دارای اهمیت زیادی است. موضوعی که می‌ تواند به حفظ زیبایی و جلوگیری از خسارت‌ ها کمک کند. استفاده از پیچ و مهره‌ های مناسب باعث ثبات و ماندگاری سنگ نما می‌ شود. این کار به سنگ‌ ها کمک می کند تا به شیوه مطلوب در مکان خود بمانند. استفاده از پیچ و مهره باعث اتصال محکم بین سنگ‌ ها و ساختمان می‌ شود و از شل شدن و جدا شدن آنها جلوگیری می‌ کند. این موضوع به حفظ زیبایی و کیفیت ساختمان کمک می‌کند.

همچنین پیچ و مهره‌ ها نقش مهمی در افزایش مقاومت سنگ نما در برابر نیروهای خارجی مانند باد، زلزله، و انبساط و انقباض به دنبال تغییرات دما دارند. ضمن این که از طریق استفاده از پیچ و مهره نمای ساختمان، می‌توان از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کرد. این اقدام به حفظ ساختار داخلی و زیبایی سنگ نما کمک می‌ کند. به یاد داشته باشید که انتخاب پیچ و مهره‌ ها به نحوی باشد که از مواد مقاوم به عوامل محیطی مثل زنگ‌ زدگی استفاده شده باشند. این کار، باعث افزایش دوام و طول عمر این اجزا می‌شود.

نحوه بستن پیچ و مهره های نما

موضوع دیگری که برای این کار باید در نظر گرفت، نحوه پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما می باشد. در اصل این موضوع یک تخصص بسیار مهم است که هنگام کار، استادکار آن را اجرا خواهد کرد. در هنگام پیچ و مهره کردن سنگ نما، یک استاد کار ماهر ضمن بررسی سنک ها در بهترین حالت ممکن پیچ ها را نصب می کند. البته این موضوع از دو نگاه مختلف بررسی می شود که یک نگاه از سمت طراحی و زیبایی سنگ نما است. نگاه دیگر از لحاظ استحکام بیشتر سنگ بررسی خواهد شد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما فردیس

از نظر طراحی، استفاده از پیچ و مهره‌ هایی که با رنگ و جزئیات سنگ نما هماهنگ باشند، به حفظ زیبایی و استتار آن ها کمک می‌ کند. همچنین استفاده از پیچ و مهره به دقت و با فواصل مناسب می‌ تواند از ترکیدگی‌ ها و لغزش‌ های احتمالی در سطح سنگ نما جلوگیری کند. به طور کلی، انتخاب و نصب صحیح پیچ و مهره با توجه به نیازهای ساختمانی می‌ تواند به تقویت استحکام و حفظ زیبایی سنگ نما کمک کند.

مراحل بستن پیچ و مهره نمای سنگی

بستن پیچ و مهره‌های نما یک کار مهم و نیازمنده به مهارت بالاست. برای همین مطابق اصول خاصی این کار انجام خواهد شد. این صول در قالب پیش بردن کار در چند مرحله مختلف انجام می شود. مراحل پیشچ و رولپلاک سنگ نما د رفردیس، شهریار، اندیشه یا شهر دیگری به یک شکل می باشد.

  • تعیین نقاط نصب
  • سوراخکاری
  • قرار دادن پیچ و مهره
  • کنترل فشار
  • اقدامات نهایی

قبل از هر چیز، نقاط نصب پیچ و رولپلاک نما باید با دقت تعیین شوند. این نقاط باید در مکان‌ های مناسب و با توجه به ویژگی‌ های ساختمان قرار گیرند. پس از تعیین نقاط نصب، سوراخ‌ های متناسب با اندازه پیچ و مهره سنگ نما باید در سطح ساختمان سوراخ کاری شوند. در نظر داشته باشید که اندازه سوراخ باید برابر با اندازه پیچ و مهره باشد. پیچ و مهره‌ ها در سوراخ‌ های سوراخکاری شده قرار داده می‌ شوند. مهره‌ها به صورت عمود بر سطح سنگ نما قرار گرفته و پیچ‌ ها به طور مستقیم درون مهره‌ ها و سنگ نما قرار داده می‌ شوند.

در هنگام بستن پیچ و مهره‌ها، فشار وارده بر روی سنگ نما باید کنترل شود تا جلوگیری از شکست سنگ یا لغزش مهره ایجاد شود. برای این کار می توان از دستگاه‌ های سیستم تعادل برای بستن پیچ و مهره‌ ها استفاده کرد. دستگاه هایی که می‌ تواند به توزیع یکنواخت فشار بر روی سنگ نما کمک کند. پس از بستن پیچ و مهره‌ها، اقدامات و تنظیمات نهایی مانند استفاده از پوشش‌ های محافظتی بر روی پیچ‌ ها، جلوگیری از ورود آب و تنظیم یکنواخت فشار در نقاط نصب مهم هستند.

قیمت اجرای پیچ و مهره نما در فردیس

برای تعیین قیمت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب در فردیس، اندیشه، ملارد و شهرهای اطراف آن نگران نباشید. ما در صورت لزوم کارشناسان خود را به محل اعزام خواهیم کرد. همچنین برای این که بهتر بتوانید با روند تعیین هزینه پیچ و مهره کردن سنگ نما در فردیس و اندیشه آشنا بشید، موارد زیر را نیز در نظر بگیرید. هر کدام از این موارد در تعیین قیمت تعیین کننده هستند.

  • مواد استفاده شده
  • نوع و کیفیت پیچ و مهره
  • نوع ساختمان
  • شرایط محیطی
  • تعداد پیچ و مهره
  • تعداد و سختی سوراخکاری
  • هزینه نیروهای انسانی که درگیر انجام پروژه هستند

در هر صورت استادکارهای ماهر مجموعه کفسابی و نماشویی تهران، این خدمات را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهد داد. برای ثبت سفارش پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست در فردیس و اندیشه با شماره 09125252353 تماس بگیرید.

جهت تماس کلیک کنید(بهنام)